Hij is medische helemaal in orde en verder ook echt happy maar tijdens dresuuren verandert hij helemaal het gaat mis met het nageven dat pakt hij het bit vast aan een kant en maar trekken rennen en ze rug wegdrukken maar hij heeft echt niks ik heb hem al na laten kijken...
jasmijn78
Geplaatst: 20-06-10 20:12
Lukt het al twee weken niet? Wat een rotbok! Ik zou hem verkopen als ik jou was!
Grapje
Maar verwacht je nu een instant-oplossing via internet? De 'gouden tip' voor een algemeen probleem dat het 'dressuuren' niet lukt ga je hier niet vinden hoor!
Waarschijnlijk ga je nu 101 reacties krijgen dat je gewoon goede instructie moet zoeken. Er zit niets anders op.
edit: ja en je zel ook 101 reacties krijgen dat je je paard maar na moet laten kijken. Maar als ik jou was zou ik eerst je eigen manier van rijden eens na laten kijken door een goede instructie. Want het ligt 9 van de 10 keer echt aan de ruiter als het niet lukt.
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 20-06-10 20:13
Doet die dit tijdens het springen echt helemaal niet? Rijd je hem tussen de hindernissen door nageeflijk?
Het kan zijn dat je pony pijn krijgt als hij nageeflijk moet/gaat lopen, in bijvoorbeeld rug of nek. Dit hoeft tijdens het springen dus niet zo te zijn.
Anders vind je pony dressuur niet leuk en vraagt om meer afwisseling. Ga eens dressuren met balkjes of cavaletti's tussen door. Ga het bos in en ga daar wat dressuurmatige oefeningen rijden (middendraf, SB, schoudervoor, travers...? Ik weet niet welk niveau je rijd en wat jij en je pony kunnen)
kehdra
Geplaatst: 20-06-10 20:14
bit vast pakken, en rug wegdrukken doet hij echt niet voor niks.... wie heeft het gebit en de rug nagekeken, en wanneer?