Weet niet of het al eens eerder een topic hierover geweest is, heb wel gezocht, maar heb niks gevonden.
Ik ben op zoek naar een website met wat parcour opzets voor het springen. Ben al zelf wat aan het opzetten, maar is toch altijd wel fijner als je weet dat een 'pro' het heeft opgezet. Heb een keer in de week springles ( nu ff wat weekjes niet ivm zomervakantie ), maar wou toch graag een keer per week mijn springen volhouden.
Iemand misschien die weet waar je wat parcour opzetjes kunt vinden? Alvast bedankt.
FaberSmid
Geplaatst: 19-06-10 05:28
Professor had een topic over een goed boek, daar zal u meer aan hebben en kunnen gebruiken. Wordt alles stapsgewijs van begin tot eind beschreven en getoont. Dat boek ken ik al is het helaas niet in mijn bezit, wel kunnen lezen.
Professor vragen wat te plaatsen? Weet alleen dat het een ten zeerste interessant leerzaam en bruikbaar boek is. Gewoon een simpel diepgaand boek zonder proza.
Janne_ABC
Geplaatst: 20-06-10 08:32
Via google kan je prima springparcoursen vinden die de knhs opzet.
xxx
Professor
Geplaatst: 20-06-10 08:43
Janne_ABC schreef:
xxx
Met uitleg en afstanden?
SnowY4you
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-10 10:20
Janne_ABC schreef:
xxx
Ja dat had ik ook eigenlijk verwacht, ben al op de hele site wezen kijken. Maar nog niks gevonden. Toch maar weer eens terug gaan. thx