dit is funny. die zou verkocht worden dus ik maakte maar een fotootje van haar. maar nu blijkt dat ze hem aan de manege heeft verkocht (is dus nu manegepony geworden, later wordt het leasepony)
het wei groepje van mijn pony(de schimmel)

lief he?

rollen... (*zucht* weer wassen...)

alle kontjes op een rijtje

jip en ilse

de knotjes(ben ik dus NIET goed in) eentje zakte naar beneden omdat hij geschuurd had

okay iedereen 22 1/2 graad naar recht draaien. zijn hele nek.
en nog een x helemaal

nog oude foto's van carrousel wedstrijd maar ik vond ze nog wel de moeite waard om te plaatsen

lekker duidelijk...

pas op voor zijn laseroog!!!

ff poseren

kon het niet laten om van deze schatjes een foto te maken. rubicon en umea volgens mij beide 2,3 jaar
volgende dag: opgezadeld en klaar voor vertrek!

nu dan de digi foto's= veel mooier!

ff poseren
hij wilde niet stilstaan
hij ging hier naar beneden duiken, dus liep beetje te diep.

op het wedstrijd terrein in zeewolde(dat gebouw erachter is de levant, de middelbare school)

staat hij eindelijk leuk met zijn oortjes naar voren, kijk ik weer alsof ik moet janken

losrijden, lollige foto he, ik met mijn big smile

ander meisje van de manege(janneke) reed ook los, met jip (zie wei foto)

nou t spijt me maar ik heb geen foto's van het proef dat staat alleen op video. als we de software krijgen kan ik hem misschien hier zetten(als dat kan tenminste). sophie, mijn vriendin reed ook die dag. ze heeft zelf nog een heleboel foto's maar ik plaats er ff een paar die erg mooi zijn:

das nou slapende rikky

moet je nou kijken hoe super haar pony loopt, ze is niet voor niks 1e geworden!

en dit is zo'n super foto!!! echt mooi!!
moet je raden wie hem gemaakt heeft!! (*hint, hint*!!
)nou dit waren ze, volgens mij is het een aardig stukje geworden, ach leuk toch!
enne tip v/d dag: op het langst topic van bokt(slowchat) is het errug gezellie hoor!!!!

....vooral die schimmel is mooi