Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Babel schreef:Ja dat klopt hoor, we zijn ook bezig om naar het bos gaan uit te bouwen. Hij wordt er alleen verschrikkelijk heet van, en met die drukke weg die hij moet oversteken als hij naar huis rent...
Nou ja, na het ongeluk met mijn merrie ben ik gewoon niet zo dapper meer.
Theorie kan soms zo lastig zijn!
)
En juist veel in galop aanspringen en korte stukken galoperen. Dus rondje galoperen, terug naar draf weer netjes aan galoperen, terug naar draf etc. Maar let wel op dat je (ook met de andere tip´s) het niet overvraagt
Het moet natuurlijk wel leuk blijven voor je paard, helemaal als hij dit moeilijk vindt. (Ik denk aan mezelf als ik niet meer kan in de sportschool en dat al je spieren trillen
) muiszje schreef:hmm,. hij is niet sterk op het linkerachterbeen, maar rechtsom is wel zn betere kant qua galop?
Als je linksom galopeerd is het rechterachterbeen het "afzet" been, en zou hij daar juist zwakker op zijn. (of beter gezegd: als hij rechtsom wel goed galopeerd, zet hij af met links achter, weet je zeker dat je het goed voelt?)
Veel blijven schakelen, telkens korte stukjes galoperen in de bak, vaak even aanspringen en proberen toch wat te sluiten, en als je de kans hebt inderdaad lekker naar buiten gaan en rechte lange paden afgaan.