naar een jaar wachten was er op stal weer een onderlinge wedstrijd.
vrijdag avond gesprongen.
Spring wedstrijd werd georganiseerd door willeke van vulpen. bij foto 1 : sprong 3 foto2: groeten bij jury. onze jaarlijkse onderlinge wedstrijd deed ik mee aan de B en reed proef 4 foto 1: Losrijden. foto 2: eerst een rondje door de bak. foto 3: linker galop foto 4: overgang stap naar draf. foto 5: draven foto 6: teugels op maat nemen. foto 7: E afwenden en stap. foto 8: A afwenden en groeten.
Momenteel zijn we in de lessen bezig om de achter hand eronder te krijgen en dat hij een beetje wil nageven. Maar vaak als we er bijna zijn word het moeilijk en loopt hij weer een tijdje slecht door zijn spat en kan ik weer opnieuw beginnen. Maar momenteel gaan we met grote sprongen vooruit alleen de galop vind hij erg moeilijk en wilt hij nog niet zakken met zijn hoofd.

meer foto's volgen
en zaterdag dressuur. 191 punten.

reacties zouden leuk zijn.
( maar please hou rekening ermee dat hij kissing spines en spat heeft
) 

. Let op je benen: dat je deze niet te ver naar achteren brengt. Maar ik denk dat dit vanzelf wel zal verbeteren als je je bovenlichaam wat meer naar achteren houdt en er wat trotser op gaat zitten
. Let verder ook op je handen en armen (wat eigenlijk hierboven al gezegd is): dat je je handen boven de schoft houdt, ervoor zorgt dat je een knik in je armen hebt en je handen netjes rechtop. Enne: vooruit blijven kijken he! Veel succes en plezier verder met hem!

(heb hetzelfde probleem