upendo schreef:Wat een aansprekende merrie.

Ik vind dat je erg netjes zit, maar om eerlijk te zijn vind ik de slof jammer. Hij heeft niet echt nut op de manier waarop hij gebruikt wordt.

Ik hoop voor je dat je haar vaker mag rijden, zo'n dressuurhobbelaar is altijd erg fijn om van te leren.

Slof was de keuze van de eigenaresse. Het is inderdaad een erg fijn paard om van te leren.
x_Anne_x schreef:Wat gaaf dat je dr weer mocht rijden manon!!

Ziet er ook echt goed uit. En wat leuk dat je de knopjes uit mocht proberen.
Let alleen op je onder benen
Bedankt voor de tip!
Ja het was echt superleuk!
JorisDy schreef:Vind het altijd zo leuk om jou te zien rijden Manon. Je praat altijd met zoveel respect over elk dier en legt nooit de fout bij het paard zelf. Knap vind ik dat.
Vind wel dat je nog net iets trotser mag zitten op het paard, je kukkelt nu iets naar voren. Denk dat dat al een stuk is opgelos als je je schouders wat meer naar achtere doet.
Wauw, thanks!
Ik mag zeker wat meer achterover zitten, klopt!
BelleA schreef:Leuk zeg dat je haar kan rijden! Gaaf dier zou je idd veel van kunnen leren! Vind alleen onnodig dat de slof er aan hangt, je gebruikt m niet

vind dat je onwijs netjes zit! maar misschien met wat meer vertouwen...

en vind je laarzen trouwens prachtiggg!! (petri polo?) Hopen dat je dr vaker mag rijden dan ga je alleen maar meer vertrouwen krijgen

De slof werkt zo in dat ik 'm er even iets meer bij kan pakken als ze zich er erg uitdrukt, dit heb ik echter bijna niet hoeven doen
. Het zijn Petrie Polo's
en ze zitten héérlijk!
Liek_Volan schreef:Hé ik heb ook een karandasj!
Wat leuk om een keer te zien. Wel een leuk dier! De slof hangt heel de tijd los, maarja het geef toch een stukje controle. Ik vind dat je har netjes rijdt!
Bedankt
.
Iris82 schreef:De slof kan beter loshangen dan strak nietwaar?
Zo kan ie inwerken op het moment dat het hoofd veel te hoog komt. Waarom zou je m strakker willen? Dan heeft ie continu effect, nergens voor nodig. Keurig slofgebruik.
Zo te zien mag je nog net wat meer op je kont zitten, maar vind het erg netjes uitzien.
Ik had ook het idee dat de slof niet strakker hoeft, nu werkt de slof alleen in wanneer het echt nodig is.
Bedankt voor je reactie en tip
.
sarona27 schreef:Ziet er netjes uit slof mag iets strakker
Bedankt, ik denk zelf dat de slof nu goed hangt, zodat deze niet constant inwerkt
.
Anoniem schreef:ben het niet eens met de slof, maar jij gebruikt hem wel heel erg netjes!!

dus dan is de slof niet meer erg
en verder ziet het er goed uit hoor! gewoon lkkr veel oefenen dan komt het allemaal vanzelf

Inderdaad, we gaan oefenen, oefenen, oefenen
.
Jeanneee_ schreef:Wat leuk dat je zo'n leerpaard mag rijden, ziet er al leuk uit. Paard mag nog wat meer over de rug en jij mag trotser zitten met zo'n knapperd onder je kont

En slof hangt keurig, hopelijk heb je nog lang plezier van je leerpaard!
Klopt, paard is vooral in het begin soms nog wat sterk voor mij, maar dit gaat steeds beter.
Rechtopzitten wordt ook aan gewerkt. Bedankt en plezier hebben we zeker!