Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Abel vindt kusjes en knuffels heerlijk
Asyaa schreef:Jij mij bijten? Ik mijn stalen neuzen tegen jou ribben zetten.
Snappen ze heel goed, en hoef ik nooit te doen, enkel misschien bij ene nieuwe die denkt dat hij de baas is.
Amaretto27 schreef:Asyaa schreef:Jij mij bijten? Ik mijn stalen neuzen tegen jou ribben zetten.
Snappen ze heel goed, en hoef ik nooit te doen, enkel misschien bij ene nieuwe die denkt dat hij de baas is.
Sorry hoor, maar op die manier creeer je alleen maar een paard die uit angst voor jou reactie dingen niet meer doet. Niet echt bevordelijk als het gaat om een band met je paard, respect en vertrouwen?
Je kan op een hele andere manier ook consequent zijn. Daarvoor hoef je jou stalen neuzen niet in zijn ribben te zetten.
Maar miss dat je zoiets meekrijgt van huis uit ofzo?
.
Wat paarden onderling doen, dat moeten zij weten, dat zijn paarden ondeling. Ik ben geen paard, dus ga mijn paard ook geen trap geven.

marise83 schreef:oh maar ik bedoel daar ook niet mee te zeggen dat je meteen moet slaan en schoppen
Ik bedoel alleen te zeggen kijk hoe ze onderling zijn, dan is zo'n mep terug van ons echt niks...
Tussen mijn paard en mij probeer ik zoveel mogelijk duidelijkheid te krijgen, dus ik probeer zoveel mogelijk op mijn lichaamshouding te letten. En moet er wel bij zeggen dat mijn paardje echt vreselijk lief is en ik behalve een stemverheffing bijna niet hoef te corrigeren

EngeltjeS schreef:Wat is de grens tussen zielig, en corrigeren?
Ik denk dat onervaren mensen het eerder zielig vinden omdat ze het zelf nog niet hebben ervaren. Je moet ook naar de gehele situatie kijken vind ik, en eerlijk is eerlijk, je kan pas oordelen als je het zelf hebt ervaren.
En trap tegen de ribben, no way! Maar ik corrigeer dan wel op een andere manier.
Nog maals: het ligt aan de situatie. Want je lkan veel van een paard aflezen, en vaak al voorzijn op dingen.
Amaretto27 schreef:EngeltjeS schreef:Wat is de grens tussen zielig, en corrigeren?
Ik denk dat onervaren mensen het eerder zielig vinden omdat ze het zelf nog niet hebben ervaren. Je moet ook naar de gehele situatie kijken vind ik, en eerlijk is eerlijk, je kan pas oordelen als je het zelf hebt ervaren.
En trap tegen de ribben, no way! Maar ik corrigeer dan wel op een andere manier.
Nog maals: het ligt aan de situatie. Want je lkan veel van een paard aflezen, en vaak al voorzijn op dingen.
Wat moet je ervaren hebben voordat je kan oordelen?