De foto's zijn gemaakt tijdens concour, en jammergenoeg niet de beste kwaliteit, en de kwaliteit is nog minder door het verkleinen..
Maar toch wil ik ze graag met jullie delen, voor eventuele tips en commentaar wat beter kan.Hij is een kwpn-er van (bijna) 11jaar oud. Is een "oude"rot in het vak, heeft namelijk met zijn eerste eigenaar Z gelopen ( ik ben zijn 3e eigenaar). Maar dat is ook al een poosje geleden.
We rijden nu op B niveau op concour, maar thuis rijden we M oefeningen(niet foutloos natuurlijk, maar oefening baart kunst!
). We hebben 1x per week verenigingsles, en 1x per week prive les.De punten waar ik tegenaan loop tijdens de proef is dat hij teveel meedenkt. Zodra ik ook maar 1 seconde aan de galop denk dan springt hij al aan. Ik heb in het begin de fout gemaakt door de proeven te oefenen, waardoor hij ze nu op zn duimpje kent. Thuis doe ik nu voornamelijk wacht oefeningen. Zodat hij echt op mijn hulp moet reageren. Verder kan hij soms wat heet worden, en dan word hij zwaar inde hand.
De knappe kerel in kwestie

Ik heb geen foto's van het losrijden jammergenoeg;

mijn dekje zat een beetje vreemd

Ik ben ook heel erg benieuwd naar de punten!