Ik en Pedro springen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

femkeVB

Ik en Pedro springen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 06:39

Heey,
Ik heb pas een nieuwe pony gekocht.
Ik heb hem nou ongeveer 1 maand, en deze week heb ik een keer op Pedro gesprongen.
Het ging wel super goed, alleen ik wil graag van jullie weten wat jullie er van vinden.
Tips en commentaar zijn altijd welkom.

Groetjes Femke.
Hier zijn de foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 06:47

Leuk paard heb je :)

Het zijn een beetje te weinig foto's om echt te kunnen beoordelen, maar wat ik in ieder geval zie, is dat je veel meer mee mag geven.
Nu kan hij niet goed meebewegen en trek jij hem in zijn mond.

Veel plezier ermee!

HappyBuddha

Re: Ik en Pedro springen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 06:51

heel leuk!
en idd. wat Urbiezira zegt :)

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 06:52

Direct dacht ik,Meer meegegeven/vrijgeven!

Ik ga helemaal met Urbiezira mee!

Voor de 1e x ziet het er goed uit hoor!

en je tenen boven de sprong!

veel plezier!

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 07:12

Leuke pony, op de eerste 2 foto's geef je juist teveel mee, de teugels hangen slap en je dient verbinding te houden. De 3e foto is beter. Ook 'val' je tever voorover, bij zulke lage sprongetjes iets mee naar voren gaan, dus bovenlichaam meer rechtop houden. Nu lig je zowat op zijn hals waardoor je de pony belemmert. Een drafbalk is aan te raden.

NienkePony96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:05

Wauw, ziet er leuk uit!
Je zit en voeten lijken mij goed, maar idd je met je handen meer contact houden en niet op je paard leunen.

Liefs

calyppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:07

je mag wel iets minder gaan liggen op je pony. is helemaal niet nodig bij lagere sprongen :)
gaat vast wel helemaal goed komen! :D

Marinthee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:58

je zit te ver naar voren voor de sprong dit zijn niet de hindernissen zoals je op tv ziet
bij de eerste en 2e foto moet je maar net een heel klein beetje naar voor en dus niet helemaal in zijn hals hangen ;)
en je handen meer contact
armen naar voren en niet bij je houden zo springt je paard veel beter

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 15:35

Het ziet er leuk uit zo voor de eerste keer :)
Probeer er inderdaad op te letten dat je niet te veel op je pony gaat hangen. Ook mag je je tenen iets meer naar binnen draaien.
Veel plezier verder met je pony!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 23:41

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar SPR-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.