Romeo (v. Nabuur) L1-dressuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

enpuro_

Romeo (v. Nabuur) L1-dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 18:09

Hieronder zie je foto's van Romeo en mij op het laatste concours dat we tot nu toe gereden hebben, eind mei. Het is een 11-jarige ruin en ik start hem in het L1. Inmiddels hebben we 20 winstpunten.

Mijn instructrice en ik weten waar ik aan moet werken, maar ben toch erg benieuwd naar jullie reacties. Misschien komen er dan dingen naar voren, waar ik nog niet mee bezig was.

Op dit concours mocht ik wat mij betreft Romeo mijn hand meer laten volgen, zodat ik zijn neusje er nog wat meer uit kon rijden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij is inmiddels wat afgevallen, op dat moment was hij wat te dik (hij kon stiekem lekker gras eten bij de buren }:0 ).

Alvast bedankt!

Wiesiesisi

Re: Romeo (v. Nabuur) L1-dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 18:15

je moet soms je hakken iets meer uit drukken en rechter zitten
verder rij je erg netjes

melinda15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 18:16

Hoihoii,,

Ik vind jullie een erg leuk stelletje (L)
Op foto 4, kan je zien dat die een mooi en goed werkend achterbeen heeft ! Ziet er super uit !
Wens jullie nog heel erg veel plezier samen !

Groetjes .

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 19:57

Ziet er fijn uit. :) hij doet me een beetje denken aan mijn vorige paard.
Lijkt of hij op foto twee lateraal stapt?
Wanneer ga je naar de L2?

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 20:42

Ziet er goed uit en je houding vind ik ook erg netjes.
Paard mag er in mijn idee iets meer doorheen, vooral op bijvoorbeeld foto 2. Verder loopt die lekker met een netjes achterbeen wat zo te zien is op de foto's.

Ga je snel L2?
Succes !

enpuro_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 21:56

Bedankt voor jullie reacties! Erg leuk om te horen en kan mij goed vinden in jullie tips, thanks.

Zaterdag heb ik nog een wedstrijd en over een maandje zijn de kringkampioenschappen. Als alles goed gaat, wil ik daarna over naar de L2, dat zal zo rond september zijn.

@ Careano, wat betekent lateraal stappen?

groetjes!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 12:26

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.