Een tijdje geleden had ik al een topic geplaatst van Casper, maar toen had ik hem nog maar net.
Nu ruim een half jaar later gaat het super met mij en Casper.
Ik ben op 24-04-2010 voor het eerst met hem gestart op een streek wedstrijdje, Ik was best wel nerveus want ja het is toch voor de eerste keer op een andere pony en hij kan best lastig zijn.
Maar na het hele veld te hebben laten weten dat hij er ook was liep hij super,
de punten waren dan ook enorm: in de eerste proef had ik 194 en was ik eerste en in de tweede proef had ik 222
en daar was ik ook eerste mee. Ook heb ik toen gesprongen in de bb en dat ging ook super eerste parcour was ik foutloos en tweede parcour had ik een balkje. Maar was super trots op mijn TOPPERTJEE!! Later heb ik ook nog wat wedstrijden gestart:200 eerste en 189 tweede en B gesprogen en daar had ik een balkje en derde en 3 balkjes,,
De derde wedstrijd liep hij zwaar bagger maar de jury vond het blijkbaar wel 181 waardig
tweede proef had ik 192 en was ik derde en met springen was ik in het eerste parcour eerste met een weigering(ik stuurde te krap dus hij rende er gewoon voorbij) en daardoor had ik 2 voor tijd :S En tweede parcour foutloos en weer eerst. Met CH Oosterwolde liep hij ook goed eerst proef 195 en tweede en 192 eerste en springen een balkje en derde en twee balkjes en tweede en in totaal €60 aan bonnen
Nou dus als je mee getelt heb, heb ik nu 12 winstpunten in de dressuur en binnekort ga ik L1
ook ga ik in augustus mijn eerste cross met hem rijden in wieringerwerf!!Nou weer even een korte samenvatting van de afgelopen tijd.
Vrijdag weer wedstrijd dus hebben er weer zin in!!
Tweede wedstrijd!

Tijdens cross training!

Tijdens CH Oosterwolde!

Voor de rest ben in druk bezig met hem voor te berijden voor de Klasse L1 en dan voornamelijk met het wijken,
Wijken vinden we samen nog erg moeilijk en mijn doel is dus om zo snel mogelijk goed te kunnen wijken.
Ook wil ik graag L springen nog dit jaar en hoop ik de crossen goed te laten verlopen.

Bedankt voor het kijken,,

!