jammer genoeg moet ik jullie wat minder goede foto's laten zien, maar ik hoop dat jullie genoeg opbouwend commentaar hebben dat ik er van kan leren:Y) na een hele tijd bang zijn geweest, durf ik nu eindeiljk weer een beetje te rijden (ik viel er opggeven moment minsten 1 x per dag af :S) hij is jong/en alles is eng/ik ben onervaren/en kan geen bokken uitzitten. het werkt als ik hem hard aan het werk zet, dan let hij minder op alle enge dingen en is hij geconcentreerd bezig
ons niveau is B, mijn zit is niet goed daar ben ik me van bewust en ik weet ook dat ik scheef ben
kom maar op met het commentaar
losrijden/ ik zit een beetje ongemakkelijk maar dat is moment opname.

draven/ mijn handen
veelste streng/laag/ver uit elkaar
een of andere maffe galoppas:P

draf/mijn rechterhandje neemt graag het stuur over;) ook de teugels beetje te los

draf/vind hem niet echt mooi lopen qua hoofdhouding/weer mijn rechterhandje

alleen foto's van galop op de linkerhand, juist omdat die zo slecht ging (verkeerde galop):P natuurlijk heb ik ook rechtergalop gedaan. alleen een stukkie minder. zit ook telkens te ver naar voren, omdat ik hem zoveel mogelijk voorruit jaag! omdat hij nog wel eens sloom voor het been wil wezen.

laten we op een been galoperen
/mijn handen

belonen

tsjaa

&ja ik ben scheef

jammer genoeg ben ik over geen enkele foto tevreden, maar ik hoop dat het binnen kort een stuk beter gaat.
Oke, ik zei ook niet dat je hem om trok ik zei idd dat je die hand optilde. Dat is ook niet de bedoeling toch?
Apaloosa !! 
Hij loopt idd super snel over zijn schouders weg als ik hem op de volte probeer aan te laten springen waardoor hij alsnog verkeerd aanspringt. Ja ik heb les, alleen het gaat allemaal een beetje moeizaam(om vaak les te hebben), door allemaal omstandigheden.