Ik heb al een lange lijdensweg met hem afgelegd, rugproblemen die steeds terugkwamen (zie mijn profiel), etc.. door een topic op bokt te plaatsen ben ik bij de Antoine De Bodt-methode gekomen, dit heeft ons beiden al erg veel deugd gedaan. Zingaro was namelijk erg scheef- extreem linksgebogen, liep met tactfouten, nooit nageeflijk te krijgen.. etc... vorige zomer ben ik bij Antoine zelf beginnen lessen.
Twee weken geleden hebben we eindelijk nog eens wat rij-fotos kunnen maken. Er is nog veel werk aan de winkel, maar voor jullie echt commentaar geven zou ik toch ook willen vragen eens te kijken waar we vandaan komen.

Verder is opbouwende kritiek altijd welkom.

Hij was wel supergespannen die dag, het meisje dat de foto's nam had even met hem gereden en mijn paard was er met haar vandoor gegaan, die spanning bleef nog even in z'n lijf aanwezig, dat zie je ook...
Ohja normaal rij ik altijd met een helm hoor

De aandacht duidelijk weg vaak ons grootste probleem, de aandacht erbij houden.

Hier komt er al wat meer ontspanning in vind ik.

Hoofdje komt naar beneden. (een jaar geleden kon hij alleen maar sterren kijken)

In plaats van de overontwikkelde onderhals begint hij nu wat meer bovenhalsspieren te krijgen.

'k vind mijn ellebogen hier toch iets te wijd open .. maja, 'k noem het maar Adb he

Galopje.. daar kreeg ik hem niet echt ontspannen vond ik

Hier loopt hij precies achter de loodlijn, maar hij is wel aan het bit.

Zweefmoment

Ik weet niet wat ik juist aan 't doen was, maar 'k vind z'n hoofd toch wat veel gekanteld. En ik kijk teveel naar de grond

Stap .. mag iets losser denk ik..

Dan Ff stoppen bij de camera

Gedaan!
Terug afgestapt, in volgorde: ik , Zingie, de fotograaf

Bedankt voor het kijken!
)