Eerst helemaal gepoetst natuurlijk en zadeltje opgelegd. Dit gele dekje heb ik nieuw, maar nog nooit bij Rachel op gedaan omdat ik dacht dat het niet zou staan
Maar het staat juist harstikke leuk.
Natuurlijk moest Jaydee even met Rachel op de foto:
En ik dan ook nog even samen met Rachel, wat zit m'n cap toch weer geweldig scheef
Daarna zijn we naar de bak van de buren gegaan, eerste stukje langs de buren even aan de hand, want daar zijn ze druk bezig met de verbouwing van hun huis. Nog even gewacht met opstappen, want er kwamen 2 ondeugende
aangegaloppeerd
En uiteindelijk zat ik erop. Laatste helft even lekker gedraafd en uiteindelijk bij de bak aangekomen. Daar heb ik wat gedressuurd met Rachel en toen dacht ik nou kan mijn zusje er wel op. [Ben wat voorzichtig met anderen erop laten omdat ze dan altijd aan de kletter gaan en Rachel helemaal tureluurs wordt].Mijn zusje op Rachel, iets te lange beugels maar dat maakt Jaydee niks uit. Die rijdt wel
Echt fijn dat we van zo'n grote mooie bak gebruik mogen maken, hij was zelfs gesleept
Smile!
Rachel mooi d'r oortjes naar voren
Ik vroeg aan m'n zusje of ze niet eens wou proberen of Rachel een sprongetje wou maken. Nou dat wou ze wel. Ik heb Rachel alleen 1 keer los laten springen een tijdje terug.
Eerst over 1 balkje:
Daarna over 2 balkjes, check die beentjes van Rachel
Ze heeft de afstand ook precies uitgekeken
Toen een kruisje neergezet. Eerst een ietswat ongemakkelijke sprong
En de 2de sprong, echt perfect
Ik ben zooo trots op Rachel, en op m'n zusje natuurlijk 
Daarna heeft ze nog 2 keer erover gesprongen, met nog een weigering tussendoor, mevrouw jaydee zat niet op te letten en Rachel al helemaal niet.
Daarna was het weer tijd om terug te gaan naar stal, de bak leek wel een woestijn met die felle zon.
Ik was nog bezig de stroomdraden dicht te doen, maar m'n zusje was al de weg op gereden.
Even stoer kijken voor de foto natuurlijk
Even daarvoor kwam er een auto met rammelende lading aan, en m'n zusje had bijna een aanvaring met een boom. Maar dat ben ik wel gewend met Rachel, die zou het liefst de boom in klimmen. }> Daarna ging m'n zusje een stukje draven en ik proberen foto's te maken op de fiets, is wel een mooie foto van Rachels koppie uit gekomen
En terug op stal even lekker afgespoten, Rachel vond de sproeikop wel erg lekker, ze moest de hele tijd het water opslurpen

Nog een mooie foto van mijn zusje en Rachel bij de wei:
Rachel in het weiland, even lekker rollen. }>