ZinedineZidaneZizou 5-jr @ work wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nathalya

ZinedineZidaneZizou 5-jr @ work wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 07:27

Hier nogmaals een topic over mijn Zizou. Ik start nog eventjes B met hem, en dit was ons eerste buitenconcours 184 punten en een 1e plek.. Foto's van de 2e proef heb ik helaas niet.

Meer info betreft t paard staat in mijn profiel :D

Plaats liever geen foto's op bokt dus wees alsjeblieft een beetje lief voor me.

Zizou op wedstrijd 24/06/10
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door nathalya op 03-06-10 07:32, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Re: !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 07:29

Ik zou even wat aan je openingspost doen, voordat topic gesloten wordt ;)

Ik vind het een mooi paard, je zou je hakken wat meer uit mogen drukken en tenen naar binnen. En heel klein beetje opletten dat die niet te diep komt. (stap foto en 1 of 2 draf foto's)

Maar het ziet er goed uti!

nathalya

Re: ZinedineZidaneZizou 5-jr @ work wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 07:32

Zogoed?? :) hihi

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 07:43

Wat een leuke combinatie ben jij met je paard zeg! En ik vind hem echt een ontzettende mooie uitstraling hebben en mooi in zijn bespiering zitten :)
Ik heb wel opbouwend commentaar voor je: Op de foto's waar hij in rechter stelling loopt (2&3) kantelt hij lichtjes. Doet hij dat vaker of is dat een momentopname?
Hij komt af en toe ook iets te diep, maar dat vind ik opzich nog niet zo erg want heb zo van de foto's neit het idee dat jij strak met je handen bent ofzo. Probeer m wel iets ruimer in zijn kaak te krijgen want ik vind m daar een beetje strak in. Veel overgangen rijden zodat hij nog beter van achteruit gaat lopen geeft je hopelijk ook meer lossigheid in zijn kaken.

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 07:50

He wat leuk dat je ook de 'volledige' naam gebruikt, die van mij heet Zinedine Zidane op concours (Zizou er achter vond ik toch te lang worden), maar wel opvallend toch.

Leuk, mooi en vol paard heb je zeg, rijden ziet er netjes uit, let er alleen op dat je niet te veel stelling vraagt. Hij lijkt trouwens heel veel op een paard wat ik een tijd geleden gereden heb. Edit: http://www.mijnalbum.nl/Foto-OZQTWGG8.jpg

nathalya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 07:57

Zijn volledige naam gebruik ik alleen op concours en voor chique gelegenheden haha! Hier vind ik het ook wel leuk om de volledige naam te gebruiken. Op stal is het gewoon Zizou en wordt vaak Ziz of Zizzle hahahah

nathalya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 07:58

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:16

Hihi jij rijd wedstrijd in de toekomst :P Moest vast mei zijn :)

Wat een plaatje om te zien, fijn in zijn bespiering en je rijd em erg netjes. Voor het nette misschien erom denken dat je je handen mooi draagt, dit is bij de laatste paar foto's wel en in het begin niet. Ik vind je houding fijn!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 12:51

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.