heb nu 4 wedstrijden gehad in de l1. 11 april. 199. en 201(twee x 1ste) 25 april 1 selectie. 191 en 180(3e en 3e)was te gespannen . 13 mei 2e selectie. 203 en 199(2e en 2e) 16 mei, 3e selectie. 201 en 203( 1e en 1e)
Ik vrees dat je topic op slot gaat, je openingspost voldoet niet aan de eisen.
Yunomi
Geplaatst: 31-05-10 15:45
Ik vind dat hij netjes loopt, eerder dat er aan jou houding nog wat gesleuteld kan worden. Je handen dragen, benen niet te ver naar achter, hakken uitdrukken, tenen niet naar buiten draaien en proberen rechtop te blijven zitten.
ja ik zit soms wat naar voren . eerst was dat nog erger(had eerst een zadel dat heel erg naar voren gooide) alleen in de galop heb ik er nog last van.
timilon
Geplaatst: 31-05-10 15:48
probeer je handen wat meer te dragen(ellebogen buigen) en meer te zitten! verder: gauw naar het L2! ziet er hartstikke netjes uit, je beestje heeft er plezier in( wat een koppie trouwens!)
xTweetyx
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-10 15:51
timilon schreef:
ziet er hartstikke netjes uit, je beestje heeft er plezier in( wat een koppie trouwens!)
hij vind het altijd helemaal geweldig als hij weer op wedstrijd is. eerst reed ik geen wedstrijden, toen merkte ik wel dat hij zich wat ging vervelen nu de wedstrijden zijn, rijd hij veel fijner omdat hij begrijpt waarvoor het is.
Kiwipitje
Geplaatst: 31-05-10 15:52
xTweetyx schreef:
nu de wedstrijden zijn, rijd hij veel fijner omdat hij begrijpt waarvoor het is.
Dat hij nu fijner loopt zal niet zijn omdat je paardje begrijpt dat hij fijn moet lopen voor wedstrijd hoor .
sommige paarden doen zeker wel beter hun best op wedstrijd. ze krijgen een ander soort aandacht en sommige paarden kicken op publiek. mijn vorige paard had geen wedstrijd ervaring, maar op wedstrijd num.2 ging hij zich al groot maken en continue de oortjes erop.
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.