De eerste waar ik op ging rijden was Penny Lane. Dit is een hele mooie KWPN'er van ongeveer 12 jaar oud.
Met Penny wordt vooral veel gesprongen.. en minder dressuur gereden. Hierdoor vindt Penny dit nog erg moeilijk en loopt dan ook nog wat op de voorhand. Ik probeer haar wat meer op de achterhand te gaan rijden en wat meer bespiering te kweken aan de achterkant.
Het tweede paardje waar ik op moch rijden was Tico. Dit is een lieve fjord, zijn leeftijd weet ik niet precies.
Met Tico wordt veel dressuur gereden en zijn baasje rijd Tico nu op F7 (B) niveau.
Ik heb na deze 2 uur rijden, ook nog een uur les gereden op Royal.. Ik was dus helemaal kapot na afloop!
Mijn moeder was zo lief om foto's te maken/ te filmen. Helaas is zij hier niet heel goed in
Ze hield de camera regelmatig wat schuin enzo, dus de foto's zijn ook was scheef! 
Ik heb met beide paarden goed ingereden, zowel links als rechtsom gereden en gegallopeerd. Hier zijn alleen niet allemaal foto's/filmpjes van gemaakt, mijn moeder heeft bij beide paarden maar eventjes gefilmd!
Mijn probleempuntjes:
- (Soms) hakken --> meer uittrappen
- (Soms) handen --> meer dragen
Nou, hier de foto's:
1.

2.

3.

4.

5.

6. Deze foto is bijvoorbeeld erg scheef, waardoor het lijkt of Penny heel erg op de voorhand loopt.

7.

En nu Tico:
8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Reactie zou heel leuk zijn
Tips zijn welkom, wel met onderbouwing graag