Hier weer een topic van Mientje. Mien en ik zijn nu een maandje aan het rijden en hebben jammer genoeg nog geen les gehad, omdat ik examens heb nu. En dat is meteen te merken
Volgende week dinsdag hebben we voor de eerste keer les! En dat is ook echt nodig. Ze is hartstikke braaf, maar het gaat echt slechter dan eerst
Mien en ik zitten samen ongeveer op B niveau. Een B proefje zouden we in ieder geval makkelijk kunnen rijden. En Mien zelf heeft L2 gelopen en kan ook wat oefeningen van de M. Maar omdat ik dat niet kan ga ik dat ook allemaal niet te proberen, want ik ben veels te bang dat ik straks iets verpest. Dus wachten op lessen en volgend jaar lekker starten als alles goed gaat.Mien heeft ineens fraaie streken gekregen met haar hoofdhouding. Ze gooit telkens INEENS haar hoofd in de lucht. Wat ik erg vervelend vind en ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ik heb er ook een foto van gemaakt. Ook als ik haar ga oppakken met ZOEF. Ja dit deed ze sowieso al, maar nu is het zegmaar extremer geworden. Misschien is het uitproberen? Ik weet het niet. We werken vooral aan tempowisselingen. Aangezien mevrouw nogal voorwaarts is. En nu dus ook aan de nageeflijkheid.
Hier komen de foto's
Voor het rijden

stappen

draf
Tenen naar binnen!

Kijk hier het hoofd! Net een lama!

Hier ga ik net wegrijden. Ik vind dat ze hier echt mooi vanachter vertrekt!

galop, jammer genoeg maar een foto

knuffel

mooi hoofdje alleen jammer van mijn hoofd, ik zat een beetje te dromen

Nou dit waren de foto's weer. Ik zou graag tips willen!
En vooral over die 'lama' houding.
Groetjes,
Lieke en Mien!
Verder ziet het er gewoon erg netjes uit. Jullie zijn