King lear M1 @ Nes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bucas

King lear M1 @ Nes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 13:34

Hallo, :D

Afgelopen zondag had ik wedstrijd in Grouw (Nes), Het ging voor mijn gevoel veel beter als vorige week alleen de punten waren wel minder.. Ik was de hele dag al niet lekker en ben daarna ook gelijk van 't paard afgegaan want ik had zo'n buikpijn ;( . Daardoor helaas het viertal af moeten zeggen!

Genoeg gepraat, kijk zelf maar :Y)

foto's : www.ikzaghet.nl

1) Afbeelding

2)Afbeelding

3)Afbeelding

4)Afbeelding

5)Afbeelding
Diepe zucht en halthouden & groeten :') :')

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 13:43

Het ziet er leuk en ontspannen uit, alleen denk ik dat ie voor het M1 wel wat dieper mag lopen, en zich iets meer mag oprichten. (foto 2 is netjes)

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 13:45

ziet er leuk uit maar je mag je handen meer rechtop houden je hebt nu beetje piano handjes
en je paard mag er net iets meer doorheen komen. hij loopt nu nog een beetje ertegen aan
veel succes nog! :D

Bucas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 15:12

_helga_ schreef:
ziet er leuk uit maar je mag je handen meer rechtop houden je hebt nu beetje piano handjes
en je paard mag er net iets meer doorheen komen. hij loopt nu nog een beetje ertegen aan
veel succes nog! :D

I know ;)

lindake

Re: King lear M1 @ Nes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 15:47

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.