Zoals beloofd, Peet springend ;) (L2 dress)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ponymeid1

Zoals beloofd, Peet springend ;) (L2 dress)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-10 09:21

Een aantal keer gevraagd of ik dan ook springfoto's kan plaatsen. pff. Nu ben ik zelf helemaal niet zo'n springheld.

Paard loopt L2 dressuur. Voordat ik hem kocht mocht ie Z springen, hij had M punten met bijna maximale punten. Ik heb zelf nooit echt serieus gereden voordat ik hem kocht. Hobbelde wat rond met een paar pony's van anderen.

Springen heb ik ook nooit veel gedaan. Het vertrouwen in mezelf is wat springen betreft dusdanig laag dat ik het idee heb dat ik alles verkeerd doe :+ Daarom hou ik het meestal maar laag. Springles staat wel in de planning, want ik vindt het erg leuk!!
Gisteren heeft Laura een paar rondjes met hem gesprongen, kon ik de hindernis tenminste weer een keer om hoog trekken :D

De eerste keer dat ik ging springen na onze verhuizing haha. Onwennig, lang niet gedaan.

Afbeelding

De tweede keer dat ik op de nieuwe stal sprong. Ging eigenlijk best goed!!
Paard nog lekker in z'n vacht :+

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dit was ik drie weken geleden. Vette baaldag, serieus, volgens mij zijn dit de enige hindernissen die fatsoenlijk uit kwamen :+ :+ :+
En waars. niet eens allemaal haha.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Omdat ik druk aan het bouwen was, helaas geen foto's van losrijden en losspringen,
maar de laatste twee hindernissen van Laura op de foto gezet :Y)

Oe en wat vind ik hem dan knap <3

Afbeelding

Afbeelding

Jethafa

Re: Zoals beloofd, Peet springend ;) (L2 dress)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 09:36

Ziet er toch best leuk uit? Niet te onzeker zijn hoor, valt reuze mee.

Ik heb er verder ook niet zo veel verstand van, maar let op je teugels. Op de ene foto lijkt hij te weinig te hebben, andere foto hangen ze los.

Lekker door oefenen! Je hebt een mooi beestje onder je kont!!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 10:24

Zucht. Wat een heerlijke vent is het toch. :+:
Dat koppie op sommige foto's echt zo mooi om te zien! Dan smelt je gewoon haha!
Ik vind het er netjes uit zien meis! Je hoeft helemaal niet zo onzeker te zijn!
Peet weet vast wel wat hij doet dus ik weet zeker dat hij jou goed kan helpen!!

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 15:26

Mooi paardje!
Idd wat Jethafa zegt je teugels, en op sommige foto's ook je benen. Hert kan een momentopname zijn hoor, misschien doe je het normaal niet, maar je tenen mogen iets meer naar binnen.
Verder een leuke combinatie!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-10 15:29

Klopt wat je zegt hoor, m'n houding is waardeloos! :+ Hakken ben ik me van bewust, maar geen tijd gehad om mee bezig te zijn, had het druk met andere dingen :') Daarom heb ik ook geen sporen om, kan ik hem iig niet prikken.

M'n teugellengte, sja. Je kunt zien dat ze bij het begin losser hangen, en de foto's later heb ik ze korter, werd hier als tip gegeven :+ Slingerteugels mogen niet begrijp ik :') Ik heb in ieder geval niet het idee dat ik ze te kort heb. Want als hij ruimte nodig heeft, krijgt ie die ook (denk ik :+ ) , zoals je op de 6e foto ziet. :)

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 15:34

ziet er echt leuk uit!!!
probeer alleen wel in het midden te springen ;) meer commentaar heb ik eigelijk niet :D

_jennifer17_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 18:18

Leuke foto's Kim :D je moet zelf meer gaan oefenen en dan starten :P (zeg ik ook altijd tegen mezelf :+ )
In het midden springen is inderdaad een goede tip, maar neem aan dat je dat zoveel mogelijk probeert!