Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fente schreef:ik denk dat je hulp moet vragen aan iemand die veel van pony's weet.
mischien moet je hem voor het rijden losgooien in de bak.
Fjordpower schreef:Ik weet er ook niet echt iets op, maar inderdaad wat Azmodania zegt, dat ene dagje kan je 'm dan rust geven.
Misschien is het niet de handigste manier, maar anders zou ik het ook niet weten.
Misschien kan je wel een keer iemand anders op z'n gekke dag erop laten rijden bijv. je instructrice/teur.
Dan kan je misschien zelf kijken en zien waar het aan ligt?
Seltje schreef:En hem rust geven dat gaat niet, hij moet elke dag bewegen, omdat hij op stal staat.
Is ook jammer dat je het van te voren niet weet. Met opzadelen zo'n slome doedel, en dan onder het zadel opeens flink vw. Ach ja. Zolang het niet gemeen is... aeolusnr1 schreef:Ik ga ervan uit dat het probleem echt niet bij het paard zit, maar dat het zoals bijna altijd zo is , het probleem zal bij de ruiter zitten. Je voelt je een dagje net ietsje anders en net daardoor reageert je paard natuurlijk ook daarop.
En uiteraard is een paard stallen in een mooie stal niet echt een goeie oplossing voor het paard, stel jezelf voor dat je zelf echt elke dag doorbrengt in het toilet, en ze laten je er dan ook elke dag even een uurtje uit om even wat rond te kunnen lopen.
is toch iets om even over na te kunnen denken hé.
__PSM__ schreef:Dan zou ik verhuizen naar een andere stal waar hij lekker naar buiten kan, dat komt alles vast ten goede