sommige kennen ww uit een vorig helemaal uit de hand gelopen topic.
al goed even kort samengevat, WW is een ontzettend leuke haflinger maar o zo eigenwijs!
ongv 2 maanden geleden was er iets met waldo, opstappen was steigeren en aanzetten tot (stap,draf) was ik flinke staking. omdat ik er te vaak afgevallen was had ik besloten hem te verkopen. (ja idd wallie heeft dus te koop gestaan) maar toch iets in mij zei dat ik er niet goed aan deed, dus heb ik besloten wallie door de scan te laten halen! hij had last van zijn rug!!! en is 3 weken in de revalidatie kliniek gebleven waar meneer ontzettend is opgeknapt.. Hun hebben mij ook geholpen om mijn vertrouwen stukje bij beetje in waldo weer terug te krijgen..
nu zijn we alweer een poosje verder en vind ik dat ik wel weer een topic durf te openen!
natuurlijk vind ik het nog steeds ontzettend spannend om op waldo te stappen omdat ik precies weet wat hij kan en doet ( en af en toe is het maar beter dat je het niet weet!)
Ook heb ik een chronisch rugprobleem dus rij heel voorzichtig.. deze dag ging lekker maar dat ontspannen.. is zo ontzettend moeilijk..
nou hier de foto's! (als je wil reageren prima! maar als je het bovenste stukje niet heb gelezen, liever niet dan) tips enz altijd welkom! kan er altijd van leren! hou het wel netjes!
groetjes wendy en wallie
Letsss start!!
bij deze foto vind ik mijn binnen hand wat te heftig..
Idem!drafje
wat losser
Piano handjes!!

galopje

meer naar achter zitten
Drafje

BRAAFF!!

!! FOTO'S ZIJN GEMAAKT DOOR CHARLOTTE! (chakkie17)!

maar echt onwijs hoeveel doorzettings vermogen jullie hebben.
) ! 
En nu had hij dus toch last van zijn rug zoals anderen al zeiden.