Hier de foto's en filmpjes:
1. Halthouden

2. Sta moment

3. Drafje
4. Nog een drafje
5. Lief paard...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ponytjuh76 schreef:Ziet er goed uit, maar een klein puntje waar ik zelf ook moeite mee heb:
je moet je handen ietsje hoger boven de manenkam houden, dit is fijner voor je paard omdat je hem dan minder in de mond zit.
Veel suc6!![]()
groetjes!

ZusJacobs schreef:Volgens mij zit er helemaal geen kinriem aan? Dan heeft de pessoa weinig nut natuurlijk.
Volgens mij zit het gewoon achter je oren dat je een scherper bit nodig hebt, vind haar gerace namelijk ontzettend meevallen en de manier waarop je het behandeld klinkt niet slecht. Dus ga haar gewoon op de grote ring rijden, je hebt niks te verliezen.

bouierenaat schreef:Ik vind het er ook niet erg onstpannen uitzien.. Je aanleuning is erg onrustig.
Probeer zelf iets meer achterover te gaan zitten, waardoor je haar iets beter bij je kan houden, aangezien ze nu onder je uit rent. En je handen iets hoger, dichter bij elkaar, je zet ze nu namelijk vast
Wel fijn dat je verbetering merkt, en veel succes met trainen, het komt wel goed

Marian0557 schreef:ZusJacobs, dit vind ik echt hele grote onzin, zie jij maar eens een pessoa bit te vinden MET kinkettinkje. Dat is eigelijk alleen voor liverpool(men)bitten en dressuurstangen. Pessoa bitten zijn altijd zonder kinriempje
Heb er zelf ook mee gereden, bij het crossen. En zonder werkt het echt als een gewoon bit..