Ik dacht ik plaats maar weer eens wat foto's van mij en Cerona, zodat ik maar weer wat kan leren van de kritiek.
Deze foto's zijn overigens al weer van ong. 3 weken geleden.
Iets over Cerona,
Cerona is een pittige tante, ze wil heel erg graag voorwaarts en voor je werken.
Ik ben super trots op haar, en op het moment proberen we elkaars vertrouwen te winnen.
Wat al erg goed gaat. Op stal is Cerona echt een schat! Maar onder het zadel kan ze nog wel eens een eigen willetje hebben.
Op het moment hebben we iedere week een halfuurtje les (een half uur want dat is lang genoeg)
Cerona is nu sinds half april zadelmak en zijn we haar aan het rijden.
Op het moment ben ik bezig met nageeflijkheid (vind ze best moeilijk) en een goede stap, drag, galop aannemen.
Omdat ik me ervan bewust ben, dat wanneer ik nageeflijkheid geef, dat een paard het dan pas terug neemt, zijn we hiermee hard aan het werk.
Soms wil mijn linker hand nog niet wat ik wil
maar ook daar ben ik flink mee bezig! Want ik wil haar het liefst op 2 teugels rijden. Soms is het niet zo makkelijk, vandaar dat we iedere week lessen.
Nu hoop ik iniedergeval nog wat van jullie kritiek te kunnen leren,
want immers ben je pas een goede ruiter wanneer je je eigen fouten in wilt zien en niet die van je paard.
* Ik moet proberen mijn handen open te houden en ze niet te sluiten.
* soms wat rechter zitten
* En aan die linker hand denken
* En ik moet proberen geen geld te zoeken.
Dus brand erop los, maar wees wel lief en netjes
want we doen super hard ons best!Lekker los rijden hebben we al wat gedaan, en van tevoren gelongeerd.
Hier zijn we aan het stappen, wij proberen een goede voorwaartse stap aan te nemen. waarbij ik Cerona aanleuning moet vragen en geven.
Foto 1

Dan de draf, die bosjes zijn heel erg eng
Vooral als de buurman een vijver aan het graven is, maar opzich bleef ze er goed onder.Foto 2

Ik denk dat dit net op het moment van een ophouding is geweest, maar verder dacht ik dat het er nog niet zoverkeerd uit zag.
Foto 3

Foto 4

Foto 5

Oohjaa.. natuurlijk hopen we weer wat van jullie te leren!

haha