We zijn het rijden nu dan ook eindelijk weer lekker op aan het pakken en er is een hoop waar aan gewerkt moet worden
Vorig jaar zijn we begonnen met wedstrijden en reden we in 4 wedstrijden 7 winstpunten bijelkaar (we zijn dus B+7).
Voor dit jaar heb ik de startkaart afgezegd en wil ik niet eerder weer starten dan januari 2011.
Commetaar is uiteraard welkom, maar zal wel alvast even laten weten waar aan gewerkt wordt:
* Bekken kantelen, waardoor ik niet op mn kruis ga zitten maar op mn kont.
Dit is erg moeilijk voor mij i.v.m. onderontwikkelde onderrugspieren (wat samen gaat met erg veel rugpijn...)
* Onderbeen niet naar achteren leggen, knieëen lang maken en sowieso niet steeds hulpen geven,
* Vuisten houden, handen dragen, handen bij elkaar, ellebogen aan het lichaam,
* Stabiel contact op de teugels.
Maar prioriteit is mijn houding&zit en het voorwaarts rijden van Stan.
En dan hier de foto's, vorige week donderdag gemaakt:
1.

Let niet op de dikke trui die ik aan heb, met het Nederlandse weer kies ik eerder voor warm dan voor charmant
3.

We beginnen rustig aan een lange teugel.
Op deze manier kan ik mij eerst volledig op mijn houding concentreren.
4.

Pony vind het allemaal wel goed zo
5.

Het kost wat moeite, maar dan kan ik best ook in de draf op mijn kont blijven zitten (bekken kantelen),
6.

Galopje.
Niet mijn sterkste punt...
7.

Inzet tot wijken
8.

gevolgd door...
9.

Poging tot schouder-voor
10.

Pony sjouwt wel lekker door
11.

Galopje
12.

Whoepsie!
Zie hier mijn "oude" nog steeds automatische houding...
13.

De handen zijn open ipv gesloten, niet netjes naast elkaar en ellebogen sluiten niet aan het lichaam aan.
14.

Uitstappen
15.

Commentaar is welkom, maar houd er rekening mee dat wij goed 4 maanden helemaal niet gereden hebben en het sinds kort weer hebben opgepakt
.
Stannieee!