Shira @ Dressuurwedstrijd Rijsbergen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Flitssie

Shira @ Dressuurwedstrijd Rijsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 17:45

Zondag 16 juni hebben we weer wedstrijd gehad, en het ging echt super :D

Ze was érg heet, want had de dag van te voren daar nog een oefenspringparcoursje gereden, dus ze wou met losrijden de hele tijd naar de spring ring toe racen en zo nog wel wat dingen _O-

Met losrijden liep ze uiteindelijk héél lekker aan m'n buitenteugel, af en toe nog niet 100% constant in de aanleuning, maar dat komt nog wel :j

In de proef had ik 198 punten(wat ik helemaaaaaal niet verwacht had :+), goed voor een 1e plaats :D Het enige wat misging was eigenlijk dat ze, toen ze in de linkergalop aan moest springen perongelijk rechts aansprong, maar geen probleem, had een 4(verder m'n enige onvoldoende), en gewoon rustig teruggenomen en opgelost. Het was wel m'n eigen schuld dat ze verkeerd aansprong, maar dat terzijde := Ook bleef ik 2 voltes die ik moest doorzitten lichtrijden, maar daar had ik nog wel 2 6en voor, er stond op m'n coupon dat ik er anders 7ens voor zou hebben gehad, maarja zo is er altijd wel wat :+

Had verder een 8 voor het binnenkomen, wat niet eens zo netjes ging, en 2x een 8 voor de middendraf :D Verder een boel 7ens en 6en en dus een 4 :j

En oja mijn haarnetje was geknapt dus het ziet er best rommelig uit, want kan m'n haar ook niet in een staartje doen daar is het te kort voor := Verder weet ik nou niet of die draffoto actief genoeg is voor een gewone arbeidsdraf(had wel een 7 voor impuls, neem aan dat dit daar ook een beetje bijhoort?)?

Shira
Andalusiër
B+6 dressuur, springen starten we binnenkort :D
6 jaar
Onbekend x Onbekend

Genoeg gepraat, hier de foto's :D:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4. En stiekem nog ff een springfoto van zaterdag, onze eerste oefenspringwedstrijd :D
Afbeelding

Shinedown

Re: Shira @ Dressuurwedstrijd Rijsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:09

Ik zag dit topic ook net op HT haha :P.

Ik vind het er netjes uitzien. Echt veel commentaar kan ik aan de hand van deze weinige fotoo'tjes niet geven.

Flitssie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 19:11

Haha hij staat ook op HT ja :+

Ja helaas heeft de fotograaf er niet meer gemaakt := vind ik zelf ook jammer

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 20:04

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.