ik heb even getwijfeld of ik het zou plaatsen maar ik doe het lekker toch
ik heb Manchester bijna 2 maanden en het gaat echt super goed, het is echt een topper van een pony!
dit weekend hadden wij ons Dressuur debuut tussen de paarden en dat ging boven verwachting
In Steenwijk had ik selectiewedstrijden en in Zwolle gewone wedstrijden.
de 1ste proef in Steenwijk ging wel redelijk goed en daar had ik 189 punten en heb ik een 5e prijs binnengehaald!
dit was de selectieproef.
de 2de proef ging net ietsjes beter en daar had ik 191 punten en heb ik een 3e prijs binnengehaald.
wat was hij braaf op ander terrein, het leek net als hij jaren op ander terrein reed.
in Zwolle had ik zondag wedstrijden en dat ging natuurlijk ook weer boven verwachting.
de 1ste proef had ik niet zo fijn gereden als in Steenwijk, ik sprong bijv. verkeerd aan in de galop en de proef was over het algemeen wat rommelig/gehaast vond ik zelf.
daar had ik 190 punten en had ik een 5e prijs.
en de 2e proef ging echt super goed, maar heb ik wat rustiger gereden i.v.m. de vorige proef en daar had ik 188 punten en heb ik een 2e prijs binnengehaald
ik moest allee wat actiever rijden stond er op de coupon

het inrijden in Zwolle ging wel heel erg lekker, je kon echt aan Manchester merken dat hij het leuk vond!
ook heb ik wat foto's van ons:
allereerst in Steenwijk:

het inrijden

de proef

ik heb alleen foto's van het inrijden van Zwolle:

voor de belangstellenden, Manchester is een 4 jarige afstammeling van Midas-Hanja.
berichtje zou leuk zijn

.
;) Want het ziet er over het algemeen hartstikke netjes uit! 

Alleen die knotjes vind ik echt een noodkijk, sorry!
Ik ben meer voorstander van een hengstenvlecht als je je haf dan in wilt vlechten
Wowie!