Masantha @ work in les (Magister x Niagara)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xShanice

Masantha @ work in les (Magister x Niagara)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 22:21

Hee bokkers!

Gister had ik weer les met mijn knollie, en het ging super! Naja, in het begin niet zo maar daar zijn geen foto's van. :=
Ik heb sinds 2 maanden les van een andere instructeur, omdat het met mijn vorige instructrice niet klikte en zag en voelde geen verbetering bij Mac dus zijn we op zoek gegaan naar een andere instructeur/instructrice en zijn we bij hem gekomen! Ik ben nog steeds erg blij dat ik les van hem krijg, we zijn in zo'n korte tijd zoveel vooruit gegaan en heb ik zoveel geleert dan in al die maanden dat ik bij me vorige instructrice heb gelest.
Informatie over Masantha:
- Masantha
- 16 jaar, bijna 17
- NRPS
- merrie
- 1.67
- Magister x Niagara

Punten:
- me linkerhand loslaten
- rechtop zitten

We trainen op M niveau en met onderlinge wedstrijden zitten we in de L1(in overleg met iemand anders van stal & ervaring met Mac, in de B verveelt ze zich)

1. Afbeelding
fijn beeld, alleen jammer dat ie zo vaag is..

2. Afbeelding
schouderbinnenwaarts

3. Afbeelding

4. Afbeelding
zo trots op de 2 bovenste foto's! lekker ontspannen en fijn beenwerk <3

5. Afbeelding

6. Afbeelding

hou het vriendelijk a.u.b :)

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 22:26

ziet er netjes uit!

enige commentaar is dat je in de sb haar iets meer om je binnenbeen mag "vouwen", iets meer buiging. dan zal ze ook beter op 3 sporen komen denk ik. ook lijk je in die oefening iets spanning op te bouwen en voorover te komen, maar dat kan ook aan de hoek van de foto liggen.

verder heel netjes

kimmie88

Re: Masantha @ work in les (Magister x Niagara)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 02:57

Wat een leuk paard om naar te kijken zeg.
Kan momentopname zijn, maar mij valt het wel op dat ze op foto 6 wat meer haar rug mag gebruiken.
Ga je ook wedstrijden starten?

xShanice

Re: Masantha @ work in les (Magister x Niagara)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-10 09:55

@ abeltje_xx: Spanning klopt, ze was daar een beetje aan het tegenstribbelen, maar zal het proberen. :)

@ kimmie88: Jaa, we gaan ook starten alleen vergeet ik elke x die formulier op te sturen. := Maar dan beginnen we gewoon in de B. Denk dat foto 6 idd een momentopname is.