[RT-HAW] 't Is Deus Z voor de eerste x in de B2
Nu onze 2de B2 wedstrijd.
Werkpunten zijn er genoeg: Deus was vroeger erg lui, nu is het al een stuk beter, maar hij negeert af en toe nog wel eens mijn been. Bovendien is hij rap afgeleid en kijkt hij liever wat rond dan echt te werken. Zelf zit ik vaak een beetje overal, mijn benen en handen zouden een stuk stiller mogen.
Verslag van deze wedstrijd:
Inrijden: ik zat er al iets te vroeg op (30-40min op voorhand) en toen is alles nog uitgelopen... Heb er dus zeker een uur opgezeten. (Normaal rij ik een 20tal minuten in). De inrijpiste vond ik heel glad (geen ijzers, dus ook geen kalkoenen), waardoor ik bijna geen galop gedaan heb en heel voorzichtig gereden heb.
Ondanks het lange inrijden was hij in de piste nog erg fris en vooruit, dus ik helemaal blij.
Moeilijkheden tijdens de proef:
-middendraf ging de mist in, ik ree iets te fel, waardoor de aanleuning verloren ging. Bovendien werd er te weinig verschil gezien.
- Hij was soms nogal 'stuurloos', ik voelde zijn achterhand vaak nogal uitzwaaien. Meestal kon ik dit 'opvangen'
Al bij al was ik een stuk blijer dan de vorige wedstrijd, maar de punten en plaats waren helaas lager. nuja, we kunnen nog werken aan vanalles, dus oefenen maar

Ring binnenkomen, spannend

Gebroken lijn 5m

Mooie foto maar verlies van ontspannen aanleuning, meneer zag iets spannend

Richting halsstrekken

Halsstrekken

Terug opnemen

De grap die dag:

Ik wil/was aan het afgroeten, zet Deus zich dwars op de middellijn, fijn
Hier zie je hem net verstappen.
Zijn sokken, ik durf ze niet zo goed afdoen aangezien hij vorig jaar heel erge mok heeft gehad... Mss moet ik beginnen met zijn voetjes wassen en een beetje bijtrimmen