Het is zover, ik heb eindelijk foto's van isabel en lucky samen serieus aan het werk!
dit is haar 4e week van haar serieus rijden eigenlijk. het zadel ligt soms echt niet goed

maar de staartriem is besteld. en komt eraan. het lepelbontje ook. en het zadel ligt goed!!
maar daar word aan gewerkt!! Isabel is zelf nog maar een klein meisje van 10 jaar. en verwacht dus geen ZZ dresuur meisje, haar droom was ver komen in de dressuur. ze wil verder komen. en ik help haar daar een handje mee
Isabel had vandaag les van Minjon 'minjon' op bokt. ( )en die heeft haar een beetje geholpen. na afloop was isabel helemaal enthousiast en was helemaal aan het navertellen op de fiets. ze vond het super leuk!
Nu wat over lucky;
Lucky is een 5 jarige shetlander, ze is lichtbruin en heeft fantastische manen en een geweldige lange pony
helaas had ik die vandaag in een knot. omdat ik een nieuw hoofdstel heb 
Lucky is was al erg nagevelijk zit je erop in stap. maar soms '' hangt '' ze wel wat in de teugels.
en dat ga je ook wel voelen. dan moet je haar echt wakker maken.
Ik vind zelf dat ze haar achterhand goed gebruikt!, in de galop heeft ze nog niet echt haar evenwicht. maar dat komt nog wel!!
Zonder zadel wiebelt lucky een beetje en dan gaat isabel natuurlijk ook niet echt beter zitten.
maar het geeft wel een vrolijk gezicht!!
1. Hier lijkt ze te groot. maar dat is enkel zonder zadel
, handen meer dragen. verder wel netjes.
2. Handen meer dragen, benen slungelen

3. Vind ik een fijn beeld, achterhand er lekker onder. handjes toch weer meer dragen.

4. Lucky heeft er veel plezier in, ik vind isabel netjes zitten!

5. ik vind isabel er erg lief opstaan! geconsentreerd luisteren naar minjon. en ook meteen doen!

----- met zadel -----
6. met zadel lijkt ze een stuk kleiner. vind haar er super op staan. Piano handjes
, maar het gaat veel beter dan de 1e paar keren!
7. hier zit ze wat te 'diep' in het zadel maar het loopt schuin.

8. Drafje, vind het erg fijn beeld, isabel blijft geconsentreerd en lucky loopt er maar beter op in!

9. Ik vind het een mooi beeld. ze stuurde lucky op de hoefslag vandaar lucky's hoofd. Mooie achterhand.

10. Ik vind het een super combinatie zo! alleen piano handjes, maar het is een vrolijk en super beeld!!

11. Galopje, Isabel kijkt benauwd, maar dat was de aansprong en dan schiet ze een beetje omhoog

haar tenen, maar ze dreef aan
en dan snap ik dat wel want ze vind hakken uitdrukken en tenen aansluiten nog moeilijk!
12. Nog galopje, Lucky sprint weg. Isabels tenen.

13. uitstap foto, vind ik een mooie

Daarna hebben we nog buiten uitgestapt met minjon, lieke, isabel en ik

Ik wil graag opbouwend kritiek voor mij als '' lesgeefster '' zodat het voor haar wel leuk blijft, maar wel naar voren komt in de dressuur
en voor haar wat meer tips wat ik kan geven! let op ze is pas 10en moet nog veel leren.
Groetjes Sanne.