Ik heb al een hele tijd geen foto's meer op Bokt geplaatst omdat ik de negatieve reacties een beetje zat was, maar ik waag toch maar weer eens een poging hihi.
Pathos aus der schützenden Hand - voor vrienden Karel

- is een Knabstrupperruin van 7 jaar oud. Zijn vader is Pergamon aus der schützenden Hand. En já Karel is echt een Knabstrupper en já die bestaan echt zonder spikkels. Karel is zelfs een volledig zuiver gefokte

We starten nu M1 en de eerste paar keer ging dat super, en toen opeens hadden we een dipje. Maargoed we zijn weer omhoog geklommen en reden gister weer een winstpuntje [voor punten etc kan je in mijn profiel kijken haha].
Karel begint steeds beter te lopen, hij gaat met meer schwung lopen en wordt steeds beter van achteren. Ik heb het gisteren voor het eerst op een wedstrijd eruit kunnen rijden, maar helaas verloor hij wel veel impuls waardoor de punten alsnog niet hoog uitvielen. Maargoed, ik was iig allang hartstikke trots en daar gaat het meer om dan hoge punten!

Ik had alleen wel pech gisteren, de hele rits van mijn laars was kapot gegaan waardoor hij helemaal open stond, dat reed niet echt fijn maar gewoon verder gereden, als het je opvalt; het is idd mijn linkerbeen haha.
Zelf ben ik aan het werk om mijn handen gelijk te houden, dit is al een stuk verbeterd maar kan natuurlijk altijd nog beter. Daarnaast moet ik soms langer met mijn benen zitten en in de galop moet ik meer op mijn kont zitten. Karel moet vooral wat minder lui worden, dus meer impuls, snellere reacties op het been [zonder zweep want met zweep weet hij het dondersgoed

] En naja, mijn linkerbeen doet op sommige foto's wat raar doordat mijn laars kapot was maargoed, het is niet anders. En mijn spoor zit daardoor ook te hoog...

Instappen, te diep, maar wel een glanzende spierbundel

Voor me kijken!

Binnenkomen

Middendraf denk ik

Gewoon drafje tussendoor, hakken uitdrukken

Volte 10 meter

Geen idee welke oefening, maar m'n handen & hoofd doen een beetje raar

Middengalop, op m'n kont zitten!
Liefs