[video][url]http://www.facebook.com/home.php?#!/video/video.php?v=1439908839766/url]/video] het paardje is nu denk ik 3 maanden onder het zadel ik rijd hem nu 2 maanden dat drukke gedoe met zijn hoofd doet hij nu niet meer ik wou hem naar de tandarts laten gaan maar de lesgever zijn dat we het nog even moesten aankijken. en nu doet hij het dus niet meer het filmpje is van een maand geleden
even wat info over het paard ze is nu dus 3 maand onder het zadel is een kruising met een engels volbloed en kwpn heel erg lief maar je merkt wel dat er veel bloed in zit
over mij: ik ben elf jaar rijd al zo beetje langer dan ik lopen kan en met galloperen moet ik beter gaan zitten!
tips en commentaar altijd welkom!!
Laatst bijgewerkt door shannonh123 op 11-05-10 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatst bijgewerkt door Jeanine93 op 11-05-10 19:05, in het totaal 3 keer bewerkt
levine
Geplaatst: 11-05-10 19:04
Ik zie niets........ * Edit: nu kan ik de link aanklikken, maar ik moet aangemeld zijn om de foto te kunnen bekijekn, helaas heeft niet iedereen facebook
Laatst bijgewerkt door levine op 11-05-10 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Kan je filmpje niet zien. Net zoals jeannine zegt, je moet aangemeld zijn
lindake
Geplaatst: 11-05-10 20:01
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Daarnaast is het ook niet de bedoeling om door te linken naar een andere site. In de help kan je lezen hoe je filmpjes kan plaatsen op bokt.