) Minkieboy en Judibo gemeet. We hadden om 9 uur afgesproken, en da's nog best vroeg opstaan hoor
Toen ik bij 't paardenpension aankwam, had Alie Minco op de oprit geparkeerd en was Judith nog met Donja aan het rijden. Wonder boven wonder herkenden ze me ook nog
(welke gek zou het ook anders moeten zijn
) Eerst maar ff gekletst, terwijl Minco en Donja werden afgezadeld. We besloten dat ik maar vast op de fiets naar de fjorden toeging en zij kwamen er wel achteraan met de auto (ja, sommige mensen zijn gewoon lui
) Onderweg naar het veulen liepen we langs Violine & Nicoline die in het weiland stonden. Daar aanschouwden we een verschrikkelijk komische rek- en strekoefening van Vio
Net een kat
:D Het was eigenlijk een buiging, maar dan het hoofd gewoon zeg maar. Daarna gingen we veulentje kijken (nee, nog geen naam
) Alie en Judith kwamen erachter dat 'ie wel errug arrogant kan kijken. Hij maakte ontzettend schattige sprongetjes
Mij vond hij ineens niet meer zo lief
Nouja, op een gegeven moment wilde hij mij wel kriebelen, maar ik mocht hem niet kriebelen
Nadat we een tijdje hadden gekeken, maakte ik Alie en Judith heel subtiel duidelijk dat ik nog ff ging rijden én heel toevallig mijn digi bij me had 
Terwijl ik Nic borstelde en opzadelde, hield Vio Alie en Judith wel bezig, die waren n.l. wel wat verbaasd dat ze zo knuffelig was. Dat waren ze niet gewend
Toen ik klaar was met opzadelen, liepen we naar de bak, met Vio als een bumperklever (nee, ik overdrijf niet
) achter Alie aan, erg grappig gezicht
Nic was onder het rijden weer ouderwets pesterig }> In stap deed ze alles, maar zodra ze in draf moest, ging d'r koppie omhoog
Na een tijdje werkte ze éindelijk mee, daar waren uiteindelijk ook de meeste (gelukte
) foto's van gemaakt.Het was iig. heel erg gezellig, en we meeten vast nog wel een keer
En nu dan de foto's....Ja, m'n houding kan beter, I know

Beeeetje ver weg

Jammer dat ik er op zit, ze loopt wel netjes

Grrr, tenen naar binnen

Die poot van mij weer

We hadden een meningsverschil
*weer dat been
*
Uhh, koppie, daar hóór je niet

Die draf
:~

Aaah, stom been

En uitstappen....

Ik zal de komende tijd hard aan mijn zit werken hoor

Oja, nog één foto die ik wel ff moet laten zien (bewijst maar weer hoe *geweldig* Judith kon fotograveren
)
[/i]