Naam : Andor
Leeftijd : sinds 2 weken 5 jaar
Ras : Kwpn
Afstamming : Timeless x Odermus x Legaat
Niveau : B
Andor is sinds April een jaar onder het zadel. We hebben erg lang gewerkt aan de basis en ontspannen op zijn eigen benen lopen. Dit ging erg goed tot we in december een serieuze dip hadden, zo erg zelfs dat hij begin januari te koop heeft gestaan. Ik kreeg bijna niets meer van hem gedaan, zelfs gewoon ontspanning er in rijden lukte bijna niet meer. Maar toen hij in Januari per ongeluk op mijn voet sprong en ik dus in de gips belandde, heeft hij 1 week vakantie gehad en voor de rest werd hij 2 weken enkel 3x per week gelongeerd. In maart ben ik hem terug beginnen oppakken en hebben we heel erg veel buiten gereden, wat zijn ontspanning en mijn doorzitten erg ten goede kwam. En zijn we ook begonnen met de basis in het springen.
Vorige week donderdag had ik mijn 2de les sinds midden januari (lesgeefster heeft ook 3 maanden in italie gezeten) en ging het naar mijn gevoel erg goed in de les. Mijn lesgeefster heeft dit gefilmd en dit filmpje wil ik graag met jullie delen. Het is enkel basiswerk en was bijna op het einde van de les. Vanaf volgende week halen we weer wat meer uit de truckendoos.
Eigen commentaar :
* Hakken meer uitdrukken
* Handen iets hoger houden en polsen niet blokkeren
Tip : Het geluid van het filmpje afzetten of stilzetten, aangezien mijn lesgeefster aan het filmen en lesgeven is, roept ze erg hard in het filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=Ovf8iabEVZc
Graag vriendelijk blijven en opbouwende commentaar graag
)
Soms mag je inderdaad wat rechter op gaan zitten