Rockefeller is nu 8 jaar, en toen we 2 jaar geleden stopten met wedstrijden reed ik hem op M/Z niveau. Ik vind het helemaal geweldig om eindelijk weer op mn stoere vent te zitten, en ook om erachter te komen dat alle knopjes er nog opzitten 
Hij is afgelopen week ook verhuist van stal, van een stal waar hij een uurtje per dag alleen naar buiten ging, naar een stal waar hij het grootste deel van de dag (met zijn nieuwe vriendinnetje) in de wei staat, wat we natuurlijk helemaal geweldig vinden! Vandaag ging ik voor het eerst rijden op de nieuwe stal, en daar moesten natuurlijk foto's van gemaakt worden! Hierbij wil ik wel even zeggen dat de foto's niet geweldig zijn, mijn moeder was fotograaf van dienst en ze kan er niks van
en de foto's zijn gemaakt met een mobiele telefoon, waardoor de kwaliteit natuurlijk de wensen overlaat. Maar ondanks alles wou ik ze toch graag delen met jullie.Ik ben er vooral mee bezig om hem lekker los te krijgen en rustig aan terug op te pakken, niets te moeilijk voorlopig. Hij moet van mij wel op zn kont blijven zitten en vooraan goed doorkomen, maar daar hebben we voorlopig geen problemen mee

Commentaar is welkom, maar wees lief, we zijn pas net terug aan de slag!
Oja, ik rijd hem op deze foto's niet op stang en trens, maar op een passoabit met dubbele teugels. Ik weet dat ik hier commentaar op ga krijgen, maar ik zeg even vooraf dat ik heel goed weet hoe zo'n bit werkt en hoe ik ermee moet omgaan. Ik had hem ingedaan omdat hij zowiezo al heet is onder het zadel, en ik hem vandaag voor de eerste keer mee naar buiten nam, maar het viel goed mee dus

#1 Al dribbelend instappen, hij had er zin in! (en ik was nog even in de war met mijn teugels)

#2 Draven

#3 Afwenden, denk ik. Het lijkt of hij 'omvalt' maar dat ligt aan de foto hoor

#4 Een beetje meer doorlaten..

#6 De achterkant!

#7 En nog een stukje galopperen

#8 Contragalop (mn been, ik weet het
maar wat n lief koppie
)
#9 We hadden toch al tenminste 1 fan

#10 En we wouden ook nog even samen met de enge stier op de foto
maar met contragalop moet ik daar idd wel op letten! Bedankt!
Die toeschouwer