Verzorgpaard Selene@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ninabeauty

Verzorgpaard Selene@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 20:17

Hooi ,

Dit ben ik met mijn verzorgpaard Selene.
Ik verzorg Selene nu al iets meer dan een jaar maar we hebben al een hele sterke band opgebouwd.
Ik rijd haar pas sinds kort weer intensief doordat ze een peesblessure heeft gehad.
Ze is nu weer volledig herstelt en vind het leuk om weer aan het werk te gaan.

Mijn eigencommentaar:
* geen geld zoeken
* en af en toe heb ik nog aardige pinguin voeten :o

Het klopt dat ik boven de hoefslag rijdt. Dat is omdat de mensen die voormij in de bak gereden hebben de hoefslag te ver van de kant hadden gereden, ik ben boven de hoefslag gaan rijden zodat ik beter uit kwam met mijn oefeningen.
Nou genoeg gekletst hier zijn de foto's:

1. Losstappen
Afbeelding

2. iets meer buigen
Afbeelding

3. stapwerk
Afbeelding

4. onthoofd :P
Afbeelding

5. draf
Afbeelding

6. geen geld zoeken _-:(
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. Galop
Afbeelding

9. Draf
Afbeelding

10. Galop
Afbeelding

11. En even buiten uitstappen
Afbeelding

dit was het weer.
Graag opbouwend commentaar zodat ik eraan kan werken :D

Leonieee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 20:18

leuk paardje! :D je hebt alleen wel erge pianohandjes (ik ben ook in bezit van een stel haha) als je je duimen wat rechterop houd, en je paardje goed aan je been krijgt (veel overgangen rijden) dan geeft ie ook nog wat mooier na denk ik :) en dan komt ie ook wat beter op de achterhand, hij hangt nu over het algemeen iets naar voren op de voorhand. Ga maar lekker trots zitten want jullie zijn een leuke combi! :D

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 12:49

Mooi paard en mooie combie! *D
Op foto twee hang je wel heel erg naar binnen,
let hier goed op want er is een grote kans dat je paard zelf ook naar binnen valt want hij wil het gewicht graag verdeelt hebben. In galop mag je wat meer sprong houden (in ieder geval je lijkt weinig sprong te hebben op de foto). Succes ermee

NicoleHorses

Re: Verzorgpaard Selene@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 15:35

Ik ga mee met het bovenste commentaar :j jullie zijn een leuke combi :D
misschien wat meer 'lucht' geven aan de voorkant, je paardje wat meer op zijn achterhand krijgen, zo geeft ie wat mooier na idd :)

lindake

Re: Verzorgpaard Selene@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 20:30

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.