zondag 1-2 weekies geleden ofzo, gingen we springen. en er werden foto's gemaakt! Echt vet cool, want onze instructrice ging water achter ons gooien, (vet cowle foto's natuurlijk) en toen gingen we nog even met een welshje enzo foto's maken enzo. en toen kwam er een Bonte langs (vet groot paard) en ik foto's maken. dat baasje liep zo met hem aan het halster en vraagt zo of ik er anders even op wil zitten! Natuurlijk wil ik dat. Nou allemaal keicoole foto's enzo. Nou, iemand leent hem ff, woeps alle foto's weg
IK KON WEL JANKEN!!! AAAAARGHHHmaar ik heb dus een nieuwe digi, maar heb ook nog wta oude foto's en ik zal er even wat bijzetten enzo. Ik vond het wel weer leuk om eens foto's hier te plaatsen. Dus bij deze: VEEL KIJK EN SCROLL (
) PLEZIER!!!COOTJE

WE beginnen met SPRINGEN met de hond. Toen ik bij Alexandra ging logeren gingen we even met haar Labrador springen. Dat is een teefje en ze het TRUI(TJE).
we hebben ook filmpjes, maar weet iemand hoe je deze kan uploaden, of moet je die op een site zetten ofzo?? naja, dat weet ik (nog) niet hoor. De meeste zijn helaas wel wat bewogen.
Dit is Truitje:
JUMP TRUI!!! we begonnen laag...
Wachten tot dat baasje de hindernis klaar hefet...
EEEENNNNN..... springen maar weer (dit is al weer wat moeilijker!)
En toen gingen Trui en ik nog even jumpen.... (naja, TRUI)whieeehaaaaaa
En de hindernis wat moeilijker maken.... later gingen we meerdere hindernisjes achter elkaar... (mooie knalschoenen eronder trouwens....)
NOG moeilijker....
Kom maar Trui, BRAAFFFF.... tis goed zo! (Trui kwispelt echt steeds!!!! check die staart)
En van voren....
SPRING
Zoals jullie begrijpen heb ik 3/4 al weg gelaten...
WHIEEEEEEE FLYING DOGGIEEEE
En allebei uitgeput....
En sfeerfoto's (of gewoon mislukt
)toen kregen we nog een hele fotoshoot, maar dat was niet zo heeeeel boeiend...
nou, nu Lion nog even (dat is dus mijn/onze hond
)Lion in een aanhanger....
En Lion even staan...
(Dat mondje....
)En nu het nieuwe paard van Alexandra, naja hij is nu al weer weg...
hij hette Mister Carlos en wij noemde hem (Mister Carlos) Ferrero naar die tennisser
Wat een kop heeft dat beest, toch....
Lekker likken...
Halster zit wel scheef, maar wat een lekke rkoppie he, hij kijkt zo lief in de camera...
Die ogen... *zucht*...
Schatje....
Even wandelen met baasje...
Ik had nog veel mooiere mara die moest ik helaas verwijderen want er stonden nog oude op, jammer...
Ik heb nog meer foto's van deze schat maar die laat ik jullie heus nog wel eens zien hoor, wees niet bang....!
Oke vooruit, eentje dan nog, om het af te leren...
En toen gingen we Alex' pony halen (ja die is nog niet verkocht, ze staat nog steeds te koop) KIKI!!!
Eerst loslaten en dan zonder zadel even achter gereden, ikkuh ook!!! (maar toen wel weer boze moeder, wnat ik was te laat thuis en had een kromme band en ik had een afspraak en je kent het hele verhaal wel) Ik heb er een paar losgooi foto's uitgeplukt...
op een been...
gave pony he?!
Anne-Sophie klimt net over de bakrand heen...
Linksom galop....
En ook maar een keertje rechtsom...
En haar mooie hoofdje...
En Alex op Kiki... (we gingen dus zonder zadel) en met het naar-achter-toe-rijd-hoofdstelletje die we altijd gebruiken om haar naar de wei te rijden.
Die oogjes.....
En toen hadden we een heleboel foto's die ik er nog wel een andere keer opzet.....
Joyce (Dochter van Welshje van fotoshoot bovenaan vat je'm?)
Fritsje...
Alex op Kiek....
(net aandrijven, zonde!!!!!)
voetje ste ver naar voren... we hebben wel betere hoor, maar heb niet zoveel zin om DIE er OOK nog op te zetten
(hoe bedoel je lui???
) en ook waar ze wat beter loopt. (want dat kan ze absoluut!!!) want we gingen ook nog appuyeren enzo maar dat hebben we helaas niet op foto...En toen kwam ik op Kiki aanstormen en ik ben een breed paard gewend en het was echt moeilijk om goed te zitten. Maar toen ik eenmaal m'n voeten naar voren stak ging het veel beter, ziet er niet uit, ik weet het, maar het gaat erom dat ik niet zoveel in de mond van Kick this one in hang... dit lijkt op veel foto's wel zo, maar het viel best mee hoor, want ik hield me vast aan die kleine maantjes als het te erg werd, dus ikd eed echt alles om het voor dat beestje zo comfortabel mogelijk te maken.
jammer dat ze zo wazig zijn...
wijken...
galop...
MIJN HANDEN!!!! AAAAAARGHHH
en dan die allebogen...
SHAMEMISVORMD HOOFD!!! GRRRRR
En draven met een te losse teugel.... ja ik ben bezig met oefenen om m'n elleboden AUTOMATISCH aangesloten te houden!
Dit is trouwens in het bakje achteraan bij de weides...
Let vooral niet op mijn hoofd en die scheve cap...
en zoals jullei zien is Alex een beste fotografe
(ik zit nu al een uur ofzo aan dit topic haha)En nog wat foute foto's:
volgens mij is ALLES fout aan de twee bovenstaande foto's, misschien had ik ze hier toch beter niet neer kunnenz etten
GALOP!
Tom...
En toen gingen alle paarden achter Kiki aanlopen ze was echt een moeder en vooral voor Joy(ce)

nu mag je even drinken halen ofzo en dan ga je foto's van fabiola bekijken, haha

en ik heb er een paar uitgehaald maar ik heb er nog veel meer maar die zet ik er een andere keer wel op, anders wordt dit helemaal zo groot he!?
M'n moeder ging even snel rijfoto's maken dus ze liep nog helemaal niet lekker en ikz at er steeds beroerd op, het gaat om fabje, niet om hoe het ridjen ging ok? daar komen nog wel eens 'goede' foto's van ok? Dus DE RIJFOTO"S ZIJN NIET BEPAALD KLOPPEND!!!
vlak na het opstijgen...
Oja, de foto's staan trouwens wel aardig door elkaar.... wnat hier zitten we 'ineens' in galop...
en de slof lijkt strak maar hij 'waaide' naar haar borst door het galopperen.En (expres) even raar doen (tong naar buiten, voeten naar voren)
Fab op de poestplaats... want m'n ma had ook niet veel tijd om foto's te maken toen ze goed liep was m'n ma dus al weg.
En een heeeeleeee mooie foto van haar heeeeleeee mooie hoofdje... wat een kanpperd he?!
*En daar groeit me toch zo'n lekker grassprietje*
Nog even tijdens het rijden (let op die staart!! zo hebben we nog tig foto's, mam, mam, mams, toch! FOEIFOEIFOEI ach ja al braaf dat ze foto's wilde maken en ze heeft voorgesteld nog een keer mee te gaan om MOOIERE foto's te maken, cowl he?!
Houding is barslecht, maar ik zat m'n moeder instructie ste geven over hoe die camera werkt... en pardon! U heeft gelijk, de slofteugel is hier toch zeker wel te kort! PARDON HOOR!! SORRY!!! zal voortaan beter uitkijken, AAAARGGGHHHH
EN ALS AFSLUITING....
ZO, ik vond het zo wel weer zat voor vandaag en jullie?
Ik heb bijna 1,5 uur aan dit bericht zitten werken dus ben nu helemaal uitgeput haha (HOEZO VERSLAVEND????)
GROETJES!!!!!