. Bij mij in de les zitten ook de Bokkers Laurie en Loesiejj en vandaag was het een speciale les. Omdat het de laatste les was voor de zomervakantie gingen we voor de verandering niet op de manege trainen, maar bij mijn springinstructeur thuis. Hij heeft een pensionstal (Stal Wolfs
) en daarbij heeft hij een springtuin met allemaal vaste hindernissen, cross hindernissen dus
Voor mij en Melano is dat natuurlijk al bekend maar voor de andere was dat allemaal nieuw. Mijn pappie is weer zo lief geweest om foto's te maken
:Eventjes de hele groep bij elkaar.
Ik helemaal links, Loes de 3e van links en Laurie helemaal rechts.
Melano in galop met mij voor de duidelijkheid erop
Loes op haar New Forest merrie Rosan, springend over de 5 in-uitjes wat best nog wel moeilijk!!
Laurie op haar pony Mo ook
En ik op Melano
Ik op Melano over de tonnen..
Loes op Rosan over de hoogste hindernis die daar stond. Ik vind hem er hier best wel laag uitzien maar hij is toch rond de 1 meter!
Laurie op Mo sprong er ook over zonder moeite (Mo = een C pony
)Soepah Melano

Rosan nog een keer die er mooi hoog over heen springt
Met z'n 4en kijken hoe hoog de wal wel niet was om erop te springen
Met z'n allen
Mo springend de wal op. Was echt eng en moeilijk, want het werd toch wel een reuze sprong!
Melano
Ik heb verder nog nooit wat engs gevonden met dit soort dingen maar hierbij zat ik toch nog wel eventjes te twijfelen en moest ik toch wel ff slikken. Maar toen ik er vanaf de grond op sprong (oke, Melano
) dacht ik echt van, was dat het?

Rosan met Loes erop deden het ook heel erg goed
Het was een erg leuke les
Ik heb ook nog een filmpje van mij maar hoe kan je die toch uploaden?
Als iemand het voor mij wilt doen, heeel graaag!!
ik zou het waarschijnlijk niet durven.