Refony@work (na een jaar stilstaan)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyPie

Refony@work (na een jaar stilstaan)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 20:36

Hallo allemaal,
met deze merrie ben ik sinds 6 weken gestart met trainen. Zij heeft een jaar stilgestaan en ik weet niet precies op welk nivo ze is gereden. Ze heeft eind februari een veulentje gekregen en ik pak haar nu op om te trainen, zowel voor mezelf om te kijken waar mijn hart ligt (ik heb 2 jaar op IJslanders gereden, nu weer KWPN) als om haar te trainen (ze is niet van mij, maar ik rij haar wel privé). Ik krijg 1x per week privé les van een instructrice en rij haar zelf zo'n 3x per week bij. Het gaat per keer beter, en ik vind zelf dat ze het al heel goed doet aangezien ze een tijd niet is gereden. Ik verwacht dat er nog veel meer "in" zit, maar dat kost tijd. Wat vinden jullie van mijn eerste foto's (2 weken geleden genomen) en met name de combinatie ?

Wat ik zelf al heb gezien zijn mijn pianohandjes..... :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

lindake

Re: Refony@work (na een jaar stilstaan)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 21:06

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast dien je minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.