Tequila in actie.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jumpiewumpie

Tequila in actie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 17:27

Hallo,
ik heb (samen met een vriendin) zelf een eigen pony gekocht. Een grote B-pony, bijna een C-pony. Ze liep bij de vorige eigenaren BB2 dressuur en BB2 springen.
Vorige eigenaren hebben al gezegd dat ze eerder ver zou geraken met dressuur. De bedoeling is om recreatief te rijden en om af en toe eens een oefenwedstrijd mee te rijden.
We hebben al een nieuw zadel en een nieuw hoofdstel. Het is een braaf maar pittig beestje. Haar staart is wel afgebeten door een andere pony, maar die is al aardig aan het groeien. :9

Waar ik op moet letten:
* Tenen naar binnen
* Hakken naar beneden
* Handen hoger (dit deed ik vooral de eerste keer, waarom weet ik niet...)
* Niet naar beneden kijken (ik had de eerste keer ook wel een tok op van mijn vriendin die te groot was O:) )

Allereerste keer rijden met Tequila:
Afbeelding

Tweede keer:
Afbeelding

Daag :D

AmberHeijman

Re: Tequila in actie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 17:40

Leuke pony zeg! :)

Watermeloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 18:17

Leuke pony,
Maar let wel op je handen, hou ze rechtop.

edit; typfout.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:01

Let er op dat je je handen rechtop houdt en draagt. Je zet je handen nu een beetje vast. Probeer 'luchtig' te zijn in je handen.
Verder moet je naar voren kijken ipv naar je leuke pony.

Jullie zijn een mooie combinatie en zo voor de eerste keer vind ik het er netjes uitzien. De foto's van de tweede keer rijden zien er al een stuk vriendelijker uit. Daar ben je veel minder met de voorkant bezig, super.

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:18

Leuke pony! Jammer dat ze niet zal meegroeien met jou ;)
Je hebt je eigen commentaar al gegeven.
Bij de eerste foto's krijg ik het idee dat je daar wat streng met je handen bent geweest. Krijg een soort zaag-beeld. Kan een moment opname zijn hoor ;)
Probeer je handen iets meer te dragen en bij elkaar te houden.

Succes en vooral veel plezier!

_melissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:48

hele leuke pony!
je hebt je commentaar zelf al gegeven,
alleen misschien kunnen je beugels iets langer, ze lijken best wel kort!
verder ziet het er goed uit!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 21:09

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast dien je minstens 5 recente rijfoto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.