Ben een poosje offline geweest, maar heb daarbij niet stilgezeten hoor!
Paar weken geleden was mijn eerste ondelinge wedstrijd in bunnik... Zaterdag nog ff snel een witte rijbroek gekocht en mijn laarzen netjes gepoetst...
Was der zondag al vrij vroeg en we zijn meteen maar begonnen met het invlechten van Evert zijn manen, ze zagen er uiteindelijk best netjes uit
Shirley moest als eerste, ik las der voor. Ze had een nette proef gereden 156 punten!
Daarna mocht ik losrijden en de ring in. Proefje ging best aardig en ik kreeg complimenten van de jury voor het niet "sjorren in de mond" en dat het voor een eerste keer best goed ging
Uiteindelijk 147 punten gehaald, met een 8 en een paar zevens. 7 voor de verzorging en vijven voor de algemene zaken.
Toen een paar uur lekker rondgeslenterd en naar anderen gekeken.
Rond drieen het springparcours voorgelopen en ik mocht als eerste starten met voor de paarden. De eerste hindernis was een weigering doordat ik die in draf probeerde te nemen. Rest ging goed. Daarna door naar de barrage, die foutloos gesprongen
Tijd was ongeveer twee keer zoveel als de rest. Maar het daverende applause van het publiek was echt geweldig! Al met al een hele leuke dag gehad en ik ben niet ontevreden met de resultaten!
Hieronder een fotoimpressie van de dag. Als eerste wat dressuur en springfoto's van mij en shirley, daarna de springfoto's van de rest van het veld....
De foto's vallen een beetje groot uit, excuus alvast, maar kan je hier vanaf het werk niet verkleinen

Halthouden en groeten:

Voorwaarts in Arbeidsdraf:

Shirley in der proefje:

Springen van Mark:

Shirley aan het Springen:

En de rest van het veld:

Zo een hele rij foto's