Dit is mijn 8 jarige merrie Yoshino. Officieel is ze nu verkocht maar deze week is ze nog bij me. We zijn hier wat aan het dressuren met wat kruisjes springen. Linksom is haar minder goede kant, dat is goed te zien als ze in het lange filmpje in galop aanspringt en ontzettend afsnijdt. Verder loopt ze beide kanten om eigelijk wel goed en ze is erg braaf. We rijden hier bitloos (ik rij eigelijk voornamelijk bitloos met haar). Afgelopen tijd heb ik aan mn zit gewerkt, ik vind zelf dat het veel beter is dan een paar maanden geleden. Jos mag wat nageeflijker soms maar er zitten wel goed stukken tussen en haar gangen zijn ruim. Ik ben geen springer (dus wees daar niet te streng voor me) maar vind t voor een keer wel leuk en zij vindt t ook leuk. Ze vindt dit te makkelijk en springt dan over t hogere gedeelte van de kruisjes haha. Ik heb nog wel wat last van kapstokjes maar mn eigen houding en beenhouding zijn een stuk beter, die tenen naar binnen lukt me gewoon niet zonder een nare draai in mn knie of enkel te voelen. Jos is ontspannen (wat voor mij t belangrijkst is) en loopt lekker.
LisErm94
Geplaatst: 08-05-10 11:34
Leuk dat je paard ontspannen is, wel zou ik hem iets meer rechtzetten zowel in galop en draf. Benen stiller houden. jammer dat je hem moet verkopen.