Ik kreeg veel vragen naar meer foto's van haar, en foto's waarop ze beter te zien is. Daarom dit topic over Marijk.
Het begon allemaal met deze pony. Dit is de moeder van Marijk. Een klein wit welshje. Ze komt amper met haar hoofd boven de boxrand uit.

Ze kwam samen met een grote niet-goed-gekeurde Friese hengst. En een jaar later kwam daar een veulentje uit. Als jaarling hebben we deze pony gekocht.
Op 3,5 jarige leeftijd heeft mijn opa haar voor de kar beleerd, 's winters mocht ze voor de slee lopen. Een pony van 1,45m hoog.(let op het friese behang aan de benen)

Een lekker dikke friese kont heeft ze. Hier is ze 4 jaar.

Koppie

Een half jaar later zijn we gaan rijden samen. En het gekke beest vond het geweldig om te springen. Het eerste jaar zijn we ontzettend veel uitgebeld, omdat we er beide niks van konden. Een van onze eerste springwedstrijden.

In 1998 deden we voor het eerst mee aan Indoor Tolbert.

Na twee jaar is mijn zusje ook op haar gaan rijden, eerst alleen dressuurwedstrijd.

De halve Fries begon steeds leuker te springen. Zo zijn we in de L uitgeselecteerd voor HNS selectie lessen en in de Z voor de rabobank talententrainingen.
Hier onze derde Z springwedstrijd. Eerste prijs behaald.

Ook in zuidlaren waren we van de partij, waar de halve Fries weer de sportpony's achter zich liet. Kreeg ook veel reacties op mijn pony. Sommige mensen wilden niet geloven dat het een halve fries is, omdat ze zo springen kan.

De Friese Kampioenschappen in de Z. Marijk had haar dag niet echt, maar toch een Reserve Kampioensplaats gehaald.

En tot slot nog een foto van Marijk op 11 jarige leeftijd. Dit is zo als ze er nu uitziet.

)
--> ik wist niet eens meer dat ik ooit die reactie had geplaatst