Ik ben sinds een jaar de trotse bezitter van Illusion. Een ontzettend lieve schimmel, afkomstig uit Polen van inmiddels 20 jaar. Ik heb hem gekocht, omdat ik een angstige ruiter was geworden door een aantal heftige voorvallen met paarden. Illusion is zo braaf dat ik meteen genezen was van mijn angst. Hij bleek enige tijd later niet helemaal oke te zijn. Zeer slecht op de voorhand. Ik heb hem gestald op een super goede pensionstal met dagelijks 8 uur weidegang, zeer goed voerprogramma en relaxte sfeer. We zijn lessen gaan nemen en nu een jaar later starten we B dressuur op concours. Illusion is ooit M1 geweest. Dat kun je aan alles merken, goed opgeleid, zeer braaf en heerlijk om te rijden nu. Ik vroeg mij af of er meer ruiters en amazones zijn die oudere paarden op een recreatieve manier uitbrengen op wedstrijden. Hoe trainen jullie, hoe vaak rij je per week, welke klasse start je? Ik zou graag ervaringen uit willen wisselen. Ik kan mededelen dat Illusion het geweldig vindt om weer op concours te gaan. Het wassen, vlechten, op het terrein zijn. Het is inmiddels zo'n ander paard dan het onzekere paardje dat ik vorig jaar kocht. Mijn held en ik hoop dat we nog jaaaaren van elkaar kunnen genieten.
Ik ben heel erg benieuwd naar de reacties.
Nog even vier foto's van mijn held in actie:
Megasprong

Dressuur

Dressuur

Lekker op de wei