Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
TurdusMerula schreef:Ja, centered riding les nemen bij een goede instructeur. Iemand die je het vertrouwen kan teruggeven. Kan laten voelen waar jij je spant en wat er dan gebeurd. En wat je daar zelf mee zou kunnen doen.
Je klimt er nog op, en dat vind ik al heel wat. Zolang je dat nog doet en diep in je hart nog graag zou willen rijden (en dat wil je wel denk ik, anders had je dit topic niet geopend) dan gaat dat nog lukken ook, denk ik.
) Op dag drie ben ik met een vriendin naar het bos gegaan. Voordat ik wist wat hij allemaal kon gaan doen. Het werd een fris en vlot ritje maar was wel genezen. Ben de volgende dag gelijk alleen gegaan. Wat mijn lieve goedzakje in al die jaren niet kon bereiken lukte met dit paard in een week. Je moet eerst voor je angst staan voor je er overheen kan stappen. Maar je moet het echt zelf doen. Sucses ermee
countrygirl schreef:nicole3939, mag ik je iemand aanbevelen?
Pien.... van Spirithorses. Zij is ook centered ridinginstructrice.
Ze zitten net op de grens Nederland/België.
http://www.spirithorses.be
Kijk maar eens op die website... Pien is iemand dit jouw soort angsten heel goed begrijpt en daar dan ook mee aan de slag gaat.
En idd..... het is al heel wat, ondanks je angst, dat je er nog steeds opkruipt! Ik vind dat toppie hoor!
Zou jammer zijn als je angsten overhand gaan krijgen en je niet meer gaat rijden. Denk ook eens aan alle positieve dingen die je hebt meegemaakt met paardrijden? Hoelang is het goed gegaan?
Sterkte met je beslissing!

Je wilt het tenslotte zelf ook nog Asmara schreef:Waarom zou je gaan stoppen als je dochter eraf is gevallen? Je dochter rijdt ook nog ja
Als ik aangereden word op mijn fiets door een auto en heb hetzelfde als je dochter, betekent het toch ook niet dat mijn moeder nooit meer mag fietsen ofzo? (A)
Ik zou gewoon doorgaan als ik jou wasJe wilt het tenslotte zelf ook nog
).