Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je gleid nogal door als hij weigerd. Anoniem schreef:Ik vind het er niet heel fijn uit zien. Je paard loop gigantisch gespannen. Jij ben heel erg aan het zagen. Verder valt je paard steeds stil net voor de sprong. En als je hem straft voor een weigerig(2e parcours) geef je hem een tik en trek daar bij zijn bit gigantisch door zijn mond. Pak dan de teugels in 1 hand en straf hem dan. Tempo vind ik nog niet eens heel erg. Maar heb ergens ook het idee dat je paard het totaal niet leuk vind.. En misschien zijn kalkoenen geen slecht ideeje gleid nogal door als hij weigerd.
sophiatinker schreef:Anoniem schreef:Ik vind het er niet heel fijn uit zien. Je paard loop gigantisch gespannen. Jij ben heel erg aan het zagen. Verder valt je paard steeds stil net voor de sprong. En als je hem straft voor een weigerig(2e parcours) geef je hem een tik en trek daar bij zijn bit gigantisch door zijn mond. Pak dan de teugels in 1 hand en straf hem dan. Tempo vind ik nog niet eens heel erg. Maar heb ergens ook het idee dat je paard het totaal niet leuk vind.. En misschien zijn kalkoenen geen slecht ideeje gleid nogal door als hij weigerd.
ze heeft wel kalkoenen in, maar was een slecht veld (ben haar zus)
Anoniem schreef:Ik vind het er niet heel fijn uit zien. Je paard loop gigantisch gespannen. Jij ben heel erg aan het zagen. Verder valt je paard steeds stil net voor de sprong. En als je hem straft voor een weigerig(2e parcours) geef je hem een tik en trek daar bij zijn bit gigantisch door zijn mond. Pak dan de teugels in 1 hand en straf hem dan. Tempo vind ik nog niet eens heel erg. Maar heb ergens ook het idee dat je paard het totaal niet leuk vind.. En misschien zijn kalkoenen geen slecht ideeje gleid nogal door als hij weigerd.

Citaat:Ik weet dat ik het fout doe en vraag daarom ook hulp
mandje schreef:Hoi,
Ik bedank jullie voor alle reacties. Ik was er zelf al wel achter dat het niet goed ging. Ik wil eerst even zeggen dat ik al springles heb maar dat ze zelf helaas niet meekon op concour. Ik heb de filmpje ook naar haar gestuurd maar heb nog geen reactie en tevens nog geen les gehad.
Ook wil ik nog zeggen dat ik niet meer rijd met dit zadel. Het zadel ligt niet meer goed zodat zij er last van heeft en ik niet goed kan zitten. Ben dasrom opzoek naar een zadelpasservice die mij kan helpen.
Verder wil ik echt verder leren en samen lol maken. Niet alleen ik. Ik weet dat ik het fout doe en vraag daarom ook hulp.
Groet harmanda