mijn vorige topic; [RT-HAW] knappe spikkel na winterstop weer aan het werk
De droom om ooit te starten bestaat nog steeds,maar we hebben een lange weg te gaan
.Ik vind het een moeilijke merrie om te rijden en zij vind het ook allemaal erg moeilijk.
Ze is Te gevoelig aan mijn been, dit uit zich in versnellen en een huppeltje maken zodra ik mijn been aanleg voor een hulp.
Ze moet dus wat minder gaan reageren en op mijn tempo gaan lopen zodat ik er meer aan kan rijden.
moeilijk uit te leggen nog.
Voor mij zelf moet ik erg letten op mijn houding,schouders achterover en mijn bovenlichaam recht.
Ik ben zoveel met de voorkant 'bezig'dat ik dus ook met heel mijn bovenlichaam mee ga als zij nageeft.
Verder het op mijn gat zitten in de galop en mijn pianohandjes en inknikkende polsen.
Kortom genoeg nog om te leren.
We zijn echt bezig met de basis. ik heb de goede en mindere momenten geplaatst omdat ik erg graag tips wil en wil leren

eerst rustig instappen

kyana kan zich erg opkroppen en word dan 'eng in de hals.

en nog 1 van mijn knappe 5 jarige haf die hier voor de 4e x onder het zadel liep, ik mocht zelf even voelen en na deze week ga ik hem zelf rijden.
je laat har lekker door de rug lopen en je foto's vind ik lekker om anar te kijken
want jij trekt je paard tenminste niet zo in de bek 
zie op veel foto's mooie ontspannen Kyana met oortjes erop mooi oplettend 

maar ik doe het ook welles want dan loopt ie sneller nagefelijk:P.