Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
apple01 schreef:Stukken beter!
Veel stiller zit je al!
En in je vorige proeven kwam ze wel eens over de loodlijn nu nauwelijks gezien!
Jammer van dat binnenkomen dat ze even wou schuren, toch?
Echt stuk beter!
Let wel op als je allemaal tape en zo gebruikt, je moet wel vanuit de ontspanning fijn gaan zitten dus niet te gefoceerd. (sorry, dyslexie)
Complimenten!
Hoeveel punten had je hier?
Looks schreef:Ik vind het er erg goed uitzien! Schouders nog wat meer naar achteren waardoor je rug ook rechter is en het zou perfect zijn! Ik heb ook even naar je vorige topic gekeken, zie enorm veel verbeterin, maar toch, iedereen kan zeuren bij het vorige topic wat hij wil, maar zelfs daar zie ik toch een paard die erg goed zijn lichaam kan gebruiken, zich nergens echt vast houdt, dus toen deed je toch ook echt al iets heel goed. Ken veel Z ruiters die voor het oog een mooie zit hebben, maar waar het paard zich toch op heel veel plekken vast houdt.
Ik vind het in je topic overkomen alsof je jezelf niet echt hoog hebt staan, dat vind ik erg jammer, er zouden veel mensen jaloers op je moeten zijn, ik ken echt weinig mensen die hun paard zo fijn kunnen laten bewegen, meer vertrouwen in jezelf, en even hard werken aan dat kleine stukje zit.
Upgrade1 schreef:Neem Salsa les om de onder en bovenkant van je lichaam onafhankelijk te kunnen bewegen