Mijn examens komen eraan en een extra lange zomervakantie, en ik had een fantastisch idee om een bijrijdpony te zoeken. Ik kwam echt een hele leuke pony tegen op Marktplaats, toevallig in de buurt van Angel en Rosa.
Ik ben hier dinsdag gaan kijken en het klikte.
Tadesse is 1.52 en ik pas er nog net precies op, vind ik zelf. Even nog een toevoeging:
Er zit in ieder geval draver in volgens de eigenaresse, met waarschijnlijk nog een beetje arabier of welsh. Het precieze ras of afstammeling is niet duidelijk.
Tadesse is ongeveer op B-nivo, en wijken lukt al een beetje maar moet nog verder door gereden worden.
Door de eigenaresse wordt ze serieus getraint maar rijden volgens mij ook best veel recreatief (weet ik eigelijk niet precies
)De foto's zijn van gister en dat was de derde keer rijden en tevens de eerste keer zonder eigenaresse.
Waar we aan werken en in de toekomst aan gaan werken
- Ontspannenheid
- Nek los laten
- Nageeflijk
Waar ik zelf op moet letten
- Handen gelijk
- Tenen naar binnen
- Soms wat rechter
- Naar voor kijken
Ik heb haar bewust nog niet echt nageeflijk gereden. Eerst ben ik gaan losrijden en op het laatst liet ik Tadesse zelf mijn hand volgen.
Zelf vond ik het goed gaan op het laatst
.Ohja, mijn beugels zaten gelijk, al lijkt het op de foto's soms alsof het niet zo is. De volgende keer moet ik daar ff nog eens naar kijken

Indraven, nog 'lekker' gespannen

Ze had er duidelijk zin in:)

Galopje, zo heerlijk zit dat he. Moet wel op mijn tenen letten haha.

En linksom.

Handen omhoog.

--

Hier kwam ze weer wat omhoog.

Er kwamen pony's aan.

Linksom.

Netjes

Toen ging ze echt fijn mijn hand opzoeken.

Brave pony!

Galop

Mijn hoofd was hier echt niet toonbaar hahaha.

Fijn beeld

Tips en commentaar zijn welkom, houd wel rekening mee dat ik haar nog moet leren kennen en zij mij
.Foto's zijn uit dezelfde hoek genomen waar rechtsom het beste op uitkwam, heb ook veel linksom gereden dus.
Ester

). Net als alle anderen ga ik mee in de commentaren: ook ik vind je een rustige ruiter. Ik hou er niet van als er veel in zachte paardenmondjes wordt getrokken, en bij jou is dit dus niet het geval. Jullie komen er wel, geen probleem.