Eigenlijk was het gewoon opstappen en weg rijden. Ze heeft echter ook maar 10/15 minuten gelopen onder het zadel.
Whisper is een 7-jarige Montreux x B. Raimond merrie. Ze heeft twee merrieveulens gehad, afgelopen jaar van de hengst Carlucci.
Qua niveau is ze nu B/L, maar er zit zeker meer potentie en vermogen in en we gaan haar nu verder trainen en meenemen op concours.
Puntjes waar we mee bezig gaan is stelling/buiging, dat vind ze namelijk nog wel wat moeilijk.
Verder moet ik meer achterover gaan zitten en letten op mijn binnenhand. Deze mag best wat steunen, maar zeker niet vastzetten en daar neigt het nu soms nog wel naar. Verder was het voor ons beide natuurlijk hier en daar nog wel wat zoeken.
En argh, ik moet echt 15kg afvallen. Hihi
Whisper is overigens ook te koop
We hebben haar eerst in de rijbak los gelaten voor foto's, daar zal ik er ook een aantal van neer zetten.
1.

Hallo daar!
2.

Lekker draven.
3.

Nog een keer.
4.

Gek doen.
5.

Mooi zijn.
En dan het rijden, foto's staan niet op volgorde.
6.

Draven, hier erg weinig contact op mijn binnenteugel. Verder wel nette stelling en netjes op de buitenteugel.
7.

Weer draven, handen gelijk houden.
8.

Nog steeds draven, vrij netjes.
9.

Draven, mag hier er meer doorheen zijn. Dan neemt ze ook fijner haar achterbeen mee. Toch vind ik het wel een fijn beeld.
10.

Galop, zitten op mijn kont en mijn binnenhand moet juist naar voor in plaats van daar.
11.

Tussen door een keer stappen.
Nou dit was het. Zoals wellicht te zien is, is de rij bak inderdaad wat droog en los. Valt me nu ook op dat de foto's linksom zijn, maar ook gewoon rechtsom gereden.